wtorek, 29 listopada 2011

To już ROK

Hej kochane ;*

dziś jest bardzo ważny dzień :)
jestem już z wami tu ROK ;D

dokładnie rok temu 29 listopada o godz 18.17 napisałam do was pierwsze słowa ;)
i pokazałam jesienny makijaż ;)
to był mój pierwszy makijaż :D teraz maluję się nieco inaczej :D
sporo się nauczyłam przez ten czas i to dzięki wam :) :*
po jakimś czasie coraz więcej osób wchodziło na mojego bloga co bardzo mnie cieszy :) obecnie mam 280 obserwatorów :) bardzo wam dziękuję że jesteście ;)

przez ten rok udało mi się nawiązać wiele nowych znajomości i poznać sporo ciekawych osób ;)
mam też większą wiedzę na temat kosmetyków no i o wiele więcej w zapasach które od jakiegoś czasu usilnie zużywam :D

Jeszcze raz bardzo wam dziękuję za ten rok :*

rozdania nie przygotowałam bo nie mam na tyle czasu :)
ale myślę że będzie po nowym roku tak na dobry start 2012 :D

na koniec 2 zdjęcia z moim Świrgotem :)
 dzióbek :D

9 komentarzy:

  1. no ja tez nie długo bede miec roczek xd

    jej to ptaszek a pominiaturce myslalam ze chomik xd

    no ok to jakos po sylwestrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i do kolejnych urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję urodzin i życzę kolejnych równie udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby dalej było tylko lepiej :)
    Dzióbek też piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje:)
    śliczny ptaszek:)

    OdpowiedzUsuń