wtorek, 15 listopada 2011

Wody toaletowe Lu'_Lua

Hej :)

dziś mam dla was recenzję wód toaletowych od Lu'_Lua
wygrałam je w rozdaniu u HaloGoszy
TU HaloGosza opisuje wszystkie zapachy :)
dostałam je już bardzo bardzo dawno temu i w sumie nie wiem czemu zwlekałam z ich recenzją aż tyle
cały czas czekały na przetestowanie i zrecenzowanie :D w końcu się za to zabrałam :)

dostałam 3 zapachy


każdy z nich opiszę teraz po kolei :)
nuty zaczerpnę od Halogoszy mam nadzieję że nie będzie mieć mi tego za złe :)

Nuta głowy: białe kwiaty, pigwa
Nuta serca: miód, kandyzowane owoce
Nuta bazy: wanilia, przyprawy piernikowe

Jak dla mnie okropny.. nie przepadam za takimi zapachami.. nie lubię strasznie korzennych zapachów za to moja mama jest nim zachwycona i już podarowałam jej próbeczkę ;)
kosztuje 320 zł za 100 ml


 nie chciałabym żeby mój chłopak tak pachniał.. zapach kompletnie mi się nie podoba.. te nuty nie są na mój nos.. nie lubię gdy chłopak pachnie za bardzo słodkimi perfumami wole bardziej męskie..
cena 350 zł za 100 ml

Nuta głowy: trawa cytrynowa, bergamotka, białe winogrona
Nuta serca: biała brzoskwinia, grejpfrut
Nuta bazy: cytryna, róża marokańska, lotos

ten zapach najbardziej mi się spodobał.. wyraźnie czuć cytrynkę ;) lubię cytrusowe zapachy :) z przyjemnością go używałam :)
cena 320 zł za 100 ml

zapachy długo utrzymywały się na skórze ;)
ładnie rozwinął się ten cytrusowy pod koniec delikatnie czułam różę :)
jednak cena nie przemawia do mnie bym go kupiła :) nie spodobał mi się aż tak bardzo bym zwariowała na jego punkcie ;)
polecam wam wypróbowanie próbek ponieważ to co mi się nie spodobało dla was może być cudem :)
próbki jak i pełnowymiarowe perfumy dostaniecie tutaj

10 komentarzy:

  1. chyba mamy podobny gust :) też nie lubię korzennych i jeżeli męski zapach to nie słodki zapach ;-) nuty cytrynowe również lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam męskie zapachy więc słodki dla mojego faceta odpada całkowicie... za korzennymi u siebie też nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten ostatni zachęcająco brzmi, ale strasznie drogi :(, chociaż za jakość się płaci.

    Właśnie dodałam zdjęcie włosów na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję kochana:*a jakiego typu imprezka ma być?

    OdpowiedzUsuń
  5. ten ostatni faktycznie - z opisu pachnie najbardziej zachęcająco :) Ale cena do najniższych nie należy

    OdpowiedzUsuń
  6. ceny przerażają, ale z darmowej próbki pewnie też bym korzystała ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Z opisu wynika, że ten ostatni zapach też by mi się spodobał. Jak wygram w totka to chętnie wypróbuję :D
    A tak w ogóle to chciałam Ci napisać, że od dawna czytam Twoje (i nie tylko) posty i w końcu zdecydowałam się też założyc bloga. Jeżeli pozwolisz to teraz juz mogę oficjalnie poobserwować Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz słonko każdy ma inny nos :* mnie tez z buteleczki bardzo się podobał ten zapach.
    a ja mam juz dla ciebie cos co bedzie prezentem mam nadzieje ze bedziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz pieknie pomalowany paznokiec!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mozliwe ze mi by sie spodobal ten pierwszy patrzac na nuty, llubie korzenne zapachy ale tez w sumie nie wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń