środa, 2 listopada 2011

zakupy

Hej hej :)

dziś pokażę wam co ostatnio sobie kupiłam :)
czekam jeszcze na 2 paczki.. ich zawartość pokażę wam w następnym poście :) 
moja lista życzeń co chciałam kupić za pieniążki z 18 jest już praktycznie pusta ( są na niej jeszcze 2 książki, które w końcu może sobie zamówię ) a pieniążków jeszcze mi troszkę zostało więc nie jest źle  ;)

torebka - jest zbliżona kolorem do koloru kozaków co bardzo mnie cieszy.. długo takiej szukałam :)
telefon i pokrowiec - w końcu mam tel. jaki chciałam od pół roku :)


maska i ampułki do włosów

olej kokosowy
 ze sklepu internetowego 2 wody dla tatusia i maseczki dla mnie :D

zwykły biały lakier do frencha i 2 odżywki do pazurków

fioletowy szampon

to tyle z zakupów :) troszkę się tego nazbierało :)
w następnym poście albo zrobię ulubieńców października albo historię farbowania moich włosów :D
co wolicie ? :)
piszcie co wy ostatnio kupiłyście :)

Miłego popołudnia :)

19 komentarzy:

  1. odżywka z pyłkiem diamentowym jest świetna :) Chętnie poczytam o historii farbowania Twoich włosów. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę zdecydować się na którąś odżywkę z eveline.

    OdpowiedzUsuń
  3. historię farbowania włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Historię farbowania twoich włosków. ;)
    Bardzo fajny telefon.
    Dasz znać jak sprawdzą się te odzywki z Eveline, bo moje paznokcie, od jakiegoś czasu to koszmar...

    OdpowiedzUsuń
  5. Telefon i olejek do włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam historię farbowania włosów ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy, szczególnie torebka:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wlasnie miałam się Ciebie spytać czy Ci wysłać ten fioletowy szampon :D Teraz jak przechodze na ciemniejszy blond to będzie tylko smętnie stał w łazience ;)
    Świetne zakupki daj znać jak ampułki na włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj znać jak się sprawuje telefon bo sama planuje zmienić telefon i nie wiem na jaki. Ja wolę ulubieńców października:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pomimo że nie mam blond wlosów raz na jakiś czas używam tego niebieskiego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie zakupy:) ja też ostatnio poszalałam;) Mam ten telefon ale strasznie mnie wkurza nie ma tych opcji które bym chciała i do tego się zacina

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na historię włosów. :)
    Aaa. Ja też z pół roku marzę o nowym telefonie. Może w końcu... ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka super, no i odzywki z eveline:)super

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana uważaj na ten szamponik by Ci włosków siwych nie zostawił.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiem ;) Tylko, że mi się go nawet już nie chce zbytnio używać i dlatego miałam do Ciebie pisać ;) Zostało go jednak troche ponad połowe to jakoś go chyba zużyje :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie, ale wiesz ja i róże to dwa różne światy i dopiero się do nich chce spróbować przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie to troche za dużo jak daje bronzer i róż, a bez tego pierwszego ani rusz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń