poniedziałek, 12 grudnia 2011

80 milionów

Hej ;)

Wczoraj dość spontanicznie wybraliśmy sie do kina na film "80 milionów" ..
Jest to film historyczny pokazuje działania solidarności ..
Ja lubię czasami obejrzeć taki film i ten mi sie podobał świetnie ukazuje podziemie w Polsce..
jeśli ktoś lubi tego typu filmy to polecam jeśli nie to lepiej niech te pieniądze wyda na coś innego bo nie będzie zadowolony ..

Na jednym zdjęciu przy okazji możecie zobaczyć kronike którą prowadzę i była ona prezentem dla mojego chłopaka na nasza pierwszą rocznice .. Są w niej wszystkie ważniejsze wydarzenia z naszego wspólnego życia i nowych ciągle przybywaj ;)



10 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z taką kroniką! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój kolega gra w tym filmie epizod. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka kronika to naprawde fajna rzecz, ale nie wiem czy bym miała chęci bardzo o nią dbać :D
    Co do lakieru to użyj rozcieńczalnika, ja mam z Inglota za grosze i działa cuda na lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o to ciekawe, moze i ja się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w życiu bym nie pomyślała o kronice ... świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się bardzo ten film podobał :) A pomysł z kroniką super!!

    OdpowiedzUsuń
  7. film z chęcią obejrzę
    ale kronika to według mnie genialny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też prowadzę taką kronikę. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. idę w poniedzialek z klasą na ten film :)
    kronika świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio miałam wywiad z Tomaszem Surowcem, osobiście sama historia jest bardzo ciekawa, tyle co wiem od samego T. Surowca, że niektóre rzeczy są przekłamane w filmie, teksty milicji 'śmieszne' itp ;) ale nie oceniam osobiście bo nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń