środa, 14 grudnia 2011

Adidas - free emotion

Hej ;)

Dziś napiszę wam trochę o jednym z moich ulubionych zapachów to już moja 3 buteleczka.. te buteleczkę dostałam na urodziny od przyjaciółki :)
Mowa tu o Adidasie a konkretniej Free Emotion
 
Zapach ma kwiatowo-orientalny

To chyba jedyny kwiatowy zapach w mojej kolekcji przynajmniej teraz nie przypominam sobie żadnego innego..
Zapach ma bardzo ładny, taki świeży dla mnie kwiatowo-cytrusowy..
Nie jest on jakiś nachalny.. Idealny na wiosnę i lato ;) ale zimą i jesienią też go używam chociaż w tych porach roku częściej używam słodkich i ciężkich perfum..

Trwałość jest zadziwiająco dobra bo utrzymuje się praktycznie cały dzień gdy wychodzę do szkoły go użyje a gdy idę się myć wieczorem nadal go czuję nie zawsze się to zdarza ;) na wizażu wyczytałam że u niektórych trzyma się tylko 2 godz. pewnie to zależy od tego jaką ktoś ma skórę..

Buteleczka ma 30 ml ile kosztowała nie wiem na różnych stronach www wyczytałam że koło 30 zł
wiadomo w promocji taniej a może się zdarzyć że i drożej go znajdziecie w jakiejś drogerii :)
 
Z Adidasa lubię jeszcze jeden zapach Fruity Rhythm, również godny polecenia słodki i bardzo dziewczęcy :)



Miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Lubię zapachy adidas :) Miałam różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Adidasa najbardziej lubię niebieską kulkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ps. zapraszam do TAGu jeśli masz ochotę:)
    http://rainygirlisme.blogspot.com/2011/12/tag-5-noworocznych-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie! :)

    Zapraszam, trwa u mnie "apaszkowe rozdanie" :)

    http://przystankowa-ballada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam duży flakonic Adidasa Fruity Rhythm, niestety na mojej skórze jest bardzo nietrwały :( Co nie zmienia faktu, że zapach sam w sobie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam zapachów Adidasa, ale kiedyś powąchałam je w Rossie i faktycznie ładne zapaszki, tylko jeden mi się jakoś nie spodobał :) O ile na dzień bym go pewnie nie użyła z obawy o nietrwałośc, to tak do latania np. na zakupy, żeby coś mnie otulało to czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę go powąchać jak będę w Rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń