niedziela, 11 grudnia 2011

Bo z czarnym też może być ciekawie..

Hej ;*

Bardzo rzadko maluje paznokcie ciemnymi kolorami..
Czarnego prawie w ogóle nie używam jak już to do zdobień..
Dziś postanowiłam się przełamać i pomalowałam swoje paznokcie czarnym lakierem jedynie serdeczny paznokieć pomalowałam srebrnym i na to użyłam czarnego pękacza.. tak żeby nudno nie było..

średnio się czuję w tym mani ( to pewnie przez przyzwyczajenie do jasnych kolorów ) i pewnie długo nie będzie on u mnie gościł ..ale co jak co podoba mi się takie połączenie ;)

14 komentarzy:

  1. wstyd się przyznać ale u mnie brakuje czarnego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie mi się bardzo podoba masz piękne paznokcie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie to jak jeden paznokiec jest inny od reszty

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie taki mani wygląda, ale mam wrażenie że troche za gruba warstwa tego czarnego. Może mi się wydaje ale ciut dziwnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie takie polaczenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć nie jestem zwolenniczką lakierów pękających, to podoba mi się ten efekt; jest delikatny i nie dominuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie:) Ja wlasnie lubie ciemne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście lubię czarny lakier, ale też nie często gości on na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł:) ja bardzo lubię czarny lakier na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie, bardzo podoba mi się połączenie srebrny lakier + czarny pękacz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę powiedzieć, że jeszcze nigdy nie miałam paznokci pomalowanych na czarno ;o co mnie już irytuje ! Muszę kupić czarny lakier nie ma to tamto ;)).

    OdpowiedzUsuń
  12. a co do mani to oczywiście mi się podoba :) a połączenie srebrnego z pękczem wygląda czadowo

    OdpowiedzUsuń
  13. To może lakier jest za gęsty? Bo właśnie gęste tak się zachowują

    OdpowiedzUsuń