wtorek, 20 grudnia 2011

Kuracja Paznokci

Hej  :)

wczoraj zdjęłam paznokcie żelowe ;)
nosiłam je ponad 2 miesiące..
nie są one w jakimś tragicznym stanie  ale chce je wzmocnić

złamałam wczoraj jednego paznokcia ( widać na zdjęciu ) i przez to wszystkie musiałam skrócić..

Kurację będę stosować z pomocą odżywki z Eveline Cosmetics
zobaczymy czy coś pomoże :) na zdjęciu "paznokcie twarde jak diament" ale mam też te "8 w 1"

Na paznokciach mam już 1 warstwę odżywki :)

Nie wiem co to się stało dziś z tym postem,
za krzaczki które były przepraszam :)
zdjęcia widzę że też dodały się jakoś dziwnie.. lepszej jakości są w rzeczywistości dlatego tamte usunę a dodam na nowo..
post dodawałam przez tel. ale to nie pierwszy raz gdy dodaję w ten sposób
a takie dziwne rzeczy mi się działy pierwszy raz


9 komentarzy:

  1. Ojej, jakie krzaczki w tekście :(

    OdpowiedzUsuń
  2. super kształt paznokci! :) kupiłam wczoraj tę odżywkę ale 8in1.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny już poprawiłam tekst.. nie wiem co się stało.. pierwszy raz tak mam że jak dodałam było ok a po godz jakieś same krzaki mi wyskoczyły..

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 miesiące nosiłaś jeden żel, czy uzupełniałaś? sorki, że pytam, ale tak mnie to zainteresowało jakoś, bo po wpisie nie wiadomo..;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po tipsach miałam tragiczne paznokcie... Używam teraz tej odżywki 8in1 i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. mi by się przydała taka kuracja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne paznokcie, szkoda, że jeden się złamał.
    też mam 8w1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zamiar sobie kupić "paznokcie twarde jak diament" słyszałam o niej dużo pozytywnych rzeczy :)

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń