niedziela, 4 grudnia 2011

L'Oreal Professionnel - Renew C ampułka

Hej hej :)

dziś mam dla was recenzję ampułki L`Oreal Professionnel, Serie Expert, Absolut Repair, Renew C, Kuracja regenerująca

zamówiłam sobie kilka różnych ampułek już jakiś czas temu ( a dokładniej po moich 18 urodzinach gdy mogłam sobie na to pozwolić :P ) :) recenzje pozostałych też niedługo się pojawią :)
tą jak narazie polubiłam chyba najbardziej i zużyłam już 3 tubki :)

kosztowała coś koło 8-9 zł
jest jej 12 ml
mi jedna wystarczała na 3 razy bo mam krótkie włoski
zapach ma chemiczny ale cytrusowy - mi się on bardzo podoba
konsystencję ma średnio gęstą i jest w formie żelu
kolor przezroczysty o żółtym zabarwieniu

co pisze producent : 

Innowacyjna technologia aha lipid-guard: unikalna kombinacja kwasów owocowych aha, ceramidów oraz filtru UV. Zapewnia trwałą ochronę powierzchni włosa na całej jego długości. Wnika ona do wnętrza włókna włosa aby trwale wzmocnić jego wewnętrzną strukturę. W rezultacie włosy są zregenerowane i odbudowane, dzięki pełnej ochronie wyraźnie mocniejsze, lśniące i jedwabiście gładkie.

jak ją stosować :

aplikować na wilgotne i nieumyte włosy, zwracając szczególną uwagę na uwrażliwione strefy włosa, wmasować produkt, aby ułatwić jego wniknięcie do wnętrza włosa, rozczesać włosy, starannie spłukać

co o niej myślę :

Zacznijmy może od opakowania, jest bardzo fajne :) Miękka tubka pozwala wszystko zużyć do końca, nie trzeba bawić się w rozcinanie itp. Dzięki konsystencji jaką ma łatwo ją rozprowadzić na włosach. Nic nam przez palce nie ucieka przez co nie marnujemy produktu :)
Efekt jaki daje jest po prostu genialny !!! włosy są mięciutkie lśniące nie mam problemu z ich rozczesaniem spokojnie przez 3 mycia i końcówki po jej użyciu nie są takie suche :)
używam jej 2 razy w tyg. co jakiś czas i przy moim codziennym myciu włosów cały tydz. mam z nimi spokój jeśli chodzi o rozczesywanie i ich stan ;)
ja ją bardzo polubiłam mimo że na wizażu ma raczej negatywne opinie :)
wiadomo nie każdemu wszystko przypasuje, ja ją lubię a ktoś może nienawidzić :)

3 komentarze:

  1. wygląda ciekawie! ale pierwszy raz na oczy ją widzę:( muszę się za nią rozejrzeć, nie jest droga, a taką jedną saszetkę chętnie przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz:) Mialam kilka kosmetykow do wlosow z Loreala Professionala i zawsze bylam bardzo na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! szukam właśnie czegoś na moje biedne końcówki - może wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń