sobota, 10 grudnia 2011

Makijaż listopadowy :)

hej hej :)

jak wam dzień leci ? :)

mi nawet fajnie ;)
mama kupiła mi dziś 2 pary spodni :) zwykłe dżinsy :)
był to prezent na mikołaja od niej :)
niedługo idę do koleżanki muszę zrobić kartkę świąteczną do szkoły- kto by pomyślał że w 3kl. LO będę musiała kartki robić :D :)

jutro postaram się o recenzję naklejek do pazurków :)
warto ich spróbować ;) a dokładniejsze informacje na ich temat jutro :)

dziś pokażę wam makijaż który ostatnio był zapowiedzią razem z pazurkami i który gościł u mnie przez cały listopad ;)
jeśli używałam cieni to mój makijaż właśnie tak się prezentował :) jedyne co się zmieniało to jego intensywność bądź też był albo bardziej matowy albo bardziej błyszczący :D

a Wy jak malowałyście się w listopadzie ? :)







Miłego popołudnia :)

10 komentarzy:

  1. Prześliczny makijaż ;) Ja w listopadzie stawiałam na usta, czasami dawałam na oczy tylko tusz co kiedyś było nie do pomyślenia u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i delikatnie :) Ja zazwyczaj robię wszytsko na przekór także i w listopadzie moje makijaże nawiązywały do lata ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie, bardzo dziennie. Lubię takie oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż, dzienny, uniwerssalny:))

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie:)

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny taki delikatny:))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, pasuje na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń