sobota, 31 grudnia 2011

Maska czekoladowa z H&M

Hej piękne ;)

dziś już sylwester ;)
życzenia złożę wam później :)

zrobiłam sobie właśnie małą przerwę ( jestem w trakcie przygotowań do sylwestra.. musze zrobić sałatkę i koreczki ) aby napisać wam o masce czekoladowej z H&M która z pewnością była moim odkryciem w tym roku , bardzo ją polubiłam bo świetnie działa na moją buźkę i do niej wrócę jeszcze nie raz :)

  • dostępna jest w sklepach H&M
  • jest jej 15g i kosztuje 4,90 zł
  • są też inne rodzaje z innymi właściwościami

  • pachnie lekko chemicznie ale czuć bardzo dobrze czekoladę ;) mi zapach się podoba :)
  • konsystencję ma tępą - jest bardzo gęsta ale dzięki temu nic nam z buzi nie spływa
  • ciężko się ją rozprowadza ale ja już mam na nią swój sposób - rozprowadzam ją zwilżonym pędzlem wtedy nie mam z nią problemów :)
  • maska jest bardzo wydajna mam ją od października i zostało mi jej jeszcze na 2 użycia - używam jej 1 w tyg. czasami 2 razy ... myślę że wydajność zależy też od tego że nakładam ją pędzlem i przez to mniej marnuję..
przełożyłam ją sobie do pudełeczka po małym kremie Dove aby łatwiej mi było z niej korzystać
  • maska dobrze oczyszcza naszą skórę - działa jak typowa glinka 
  • nawilżenia po niej nie zauważyłam ale z pewnością nie przesuszyła mi skóry
  • skóra po jej użyciu jest bardziej promienna taka rozświetlona
pędzel którego używam do nakładania maski na twarz

maska na twarzy zmoczona po 10 min wodą termalną


Podsumowując maska jest bardzo fajna - świetnie działa.. Uważam że cenę ma bardzo niską w porównaniu do jakości i wydajności.. Warto się skusić i wypróbować a jeśli nie chcecie maski oczyszczającej są inne rodzaje , więc każdy znajdzie coś dla siebie :)

3 komentarze:

  1. Ja również jak tylko odwiedzę H&M skuszę się na nią . A teraz życzę ci udanej zabawy sylwestrowej a co za tym idzie małego kaca 1 stycznia a przede wszystkim szczęśliwego nowego roku ! :)

    OdpowiedzUsuń