poniedziałek, 19 grudnia 2011

Maska czosnkowa do włosów

Hej piękne ;)
Mam dziś dla was recenzje maski czosnkowej do włosów, którą obiecałam już wam dawno dawno temu..
Maseczka ma 75ml i kosztuje koło 10zł co według mnie jest sporą kwota za tak małą pojemność..
Zapach ma ziołowy ale nie jakiś nachalny i nie pachnie czosnkiem..
75ml wystarczyło mi na 4 użycia..
Jest gęsta ale łatwo się ją rozprowadza i przynajmniej jej nie marnujemy bo nic nam przez palce nie ucieka..
Maska średnio nawilża i regeneruje kiedyś byłam nią zachwycona teraz znalazłam o wiele lepsze maski i ta nie spełnia już moich oczekiwań..
Nie mogę powiedzieć że jest zła bo coś tam robi ale nie tyle ile bym chciała..
Polecam wypróbować może na was lepiej zadziała..



7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o maseczce czosnkowej:))

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze ze nie pachnie czosnkiem, bałabym sie taka nalozyc na wlosy. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czosnkowa? :D
    Jakbym ją gdzieś zauważyła to wątpie czy bym kupiła, bałabym się zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie droga, bo mi pewnie by tylko na dwa razy starczyła

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez gdyby nie twoja recenzja napewno bym nie kupila bo balabym sie ze zalatuje czosnkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym nie przeczytała tej recenzji to nigdy w życiu nie kupiłabym czosnkowej maski!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. nadal jednak przeraża mnie czosnek :P

    OdpowiedzUsuń