czwartek, 15 grudnia 2011

Nivea - Balsam po goleniu

Hej :)

Jutro piątek z czego bardzo się cieszę ;)

Nie mogłam się już doczekać weekendu..
W sobotę wybieram się na zakupy z przyjaciółką pozostało mi kupić prezent pod choinkę dla Tatusia :P :) nie mam pomysłu co mu kupić? może wy mi jakieś podsuniecie ;) ?

Dziś mam dla was recenzję balsamu łagodzącego dla mężczyzn od Nivei

kupiłam go za 3 może 4 zł .. ma on 30 ml używam go do okolic bikini bo jedynie tam wyskakują mi podrażnienia po goleniu :)
zapach ma typowo męski ale nie jest on nachalny i mi nie przeszkadza :)
jest wydajny :)
konsystencję ma lejącą co możecie zobaczyć na zdjęciu ;) za to bardzo szybko się wchłania i nie zostawia lepkiej warstwy :)
delikatnie łagodzi podrażnienia ale nie wiem czy kupie go drugi raz całkiem możliwe że tak jedynie po to aby mieć go w torebce w razie W .. to nie jest do końca to czego oczekuję od takiego balsamu i szukać pewnie będę dalej ale jak za taką cenę uważam że jest dobry :)

Dobranoc :*

Jutro pokażę wam przepiękny kobaltowy lakier do paznokci ;)

3 komentarze:

  1. w jakim stopniu pomaga on na podrażnienia w okolicach bikini? polecono mi kilka kremów, ale wszytskie bardzo drogie i nie wiem czy inwestowac, czy spróbować właśnie czegoś w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja kuzynka na urodziny swojemu ojcu kupiła koszulke z śmiesznym napisem i był bardzo zadowolona. Wszystko zależy jaki jest Twój tata ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o widzisz mam ten sam problem ale nigdy nie wpadłabym na to żeby użyć balsamu po goleniu dla facetów:D no cóż, dziękuję, na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń