niedziela, 4 grudnia 2011

Odzywka do wlosow - Joanna NATURIA

Hej hej ;)

Doszlam juz do tego jak moge zamieszczac posty z telefonu :)
ten post jest pierwszy.. musicie wybaczyc mi niestety brak polskich znakow..

Mam dzis dla was recenzje odzywki z firmy Joanna z serii NATURA.. Odzywka jest z lnem i rumiankiem do wlosow zniszczonych badz po trwalej ondulacji lub rozjasnianiu ..


Te odzywke mam w swoim zbiorze juz pol roku.. Kupilam ja przez przypadek bo nie doczytalam ze jest bez splukiwania uzylam kilka razy obciazyla mi wloski i pozniej stala kilka miesiecy zapomniana.. Dopiero ostatnio przeczytalam na blogu www.beautywizaz.blogspot.com ze mozna uzyc tej odzywki do splukiwania olejow z wlosow jako ze wloski olejuje uzylam jej w tym celu i jestem bardzo zadowolona. Uzylam jej tez po zwyklym myciu a po paru min splukalam woda.. Odzywka sprawila ze wlosy byly wygladzone, sypkie i miekkie ale nie byly obciazone wrecz uniesione lekko u nasady.. Zapach ma bardzo ladny rumiankowy ;) opakowanie ma bardzo fajne.. Proste i zgrabne :) produktu wylatuje tyle ile chcemy..

Odzywki w opakowaniu jest 200g a kosztuje ok. 5zl .. Konsystencje ma niestety bardzo lejaca przez co nie jest zbyt wydajna ale za takie pieniazki warto kupic..

Ja z pewnoscia kupie kolejne opakowanie skoro mam dla niej teraz tak rewelacyjne zastosowanie w ktorym idealnie sie sprawdza ;) moze wybiore inna wersje gdy sie skonczy.. Zobaczymy ;)

Dobranoc ;*

6 komentarzy:

  1. mi nie odpowiadają odżywki bez spłukiwania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię odżywek bez spłukiwania,miałam z naturii tylko inną i średnio byłam z niej zadowolona:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie używam tych bez spłukiwania bo obciążają mi włosy, wyjątek to serum na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam tej odżywki i jestem nawet zadowolona, chociaż cudów się nie można spodziewać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zostawiam bez spłukania i mi nie obciąża ale staram sie nie przesadzać :)
    ostatnio myłam nia włosy tak jak polecały włosomaniaczki i co ? kapitalna! :D

    OdpowiedzUsuń