poniedziałek, 5 grudnia 2011

Okropna pogoda..

Hej hej :)

Czy u was tez jest taka okropna pogoda ? U mnie od dwoch dni co chwile pada deszcz i jest strasznie zimno.. Czuc w kosciach zime tylko sniegu brak jak narazie.. Dzis planuje sobie dzien "spa" skoro za oknem tak brzydko..

Nawet dobrze zaczelam ten tydzien :)
Umowilam sie do kosmetyczki.. Zaliczylam dzis tez dermatologa..
Bylam na silowni..
Przyszla paczka z perfumami..
Kupilam dwie swiateczne kartki w ekstra cenie a kartki bardzo mi sie podobaja ;)

Na glowie mam jeszcze prezenty dla bliskich.. Musze je dobrze przemyslec bo chce by byly uzyteczne ;) macie jakies pomysly ?

3 komentarze:

  1. Ja chyba wybiore się do TK Maxxa w poszukiwaniu prezentów, bo może coś tam fajnego i ciekawego znajde ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o pogoda to okropna bardzo okropna. :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teeeż chcę spa, ale nie mam czasu :( a pogody takiej juz mam dosyć

    OdpowiedzUsuń