piątek, 16 grudnia 2011

Pacific od MIYO

Hej piękne ;)

Dziś pokażę wam lakier firmy MIYO
to mój pierwszy lakier z tej firmy :) i już jestem zachwycona :)
z pewnością skuszę się na inne kosmetyki od nich :)

dostałam go na mikołaja od przyjaciółki :)
ma piękny kobaltowy odcień o nazwie Pacific :)
trwałość ma dobrą :) noszę już go 3 dzień i nie mam odprysków ;) jedynie delikatnie starte końcówki :) a nie użyłam ani bazy ani topu.. sam z siebie ładnie się błyszczy :) konsystencję ma kremową ;)
opakowanie jest ładne ;) zgrabne takie ;)
pędzelek jest za to rewelacyjny ! świetnie mi się nim malowało pazurki :) nie jest ani za duży ani za mały :)



pogoda zrobiła się okropna.. pada deszcz i jest zimno..

14 komentarzy:

  1. piekny ten lakier :))

    PS. Jesli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebiański kolor po prostu cudowny uwielbiam takie kolory i jeszcze te pazurki cudowne nie mogę się napatrzeć:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny!
    i pazurki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie lakiery nie satysfakcjonują, ale mam cień perłowy/brokatowy z tej firmy i jest dość fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor piękny, a te Twoje paznokcie.. przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor ;) nie mam lakieru z tej firmy i nawet w sklepach się na nią nie natknęłam a szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń