sobota, 24 grudnia 2011

Prezenty dla najbliższych

Hej hej :)

wedle obietnicy pokażę wam co kupiłam w tym roku dla najbliższych
może komuś to jeszcze się przyda i coś jutro dokupi :)

w tym roku wszystkie prezenty robiłam sama ze "swojej" kieszeni ( zawsze się składałam z rodzicami na pół, np. gdy robiłam prezent mamie połowę pieniędzy dawał tato :P - w tym roku chciałam każdemu dać coś od siebie ) więc nie za bardzo mogłam poszaleć ale myślę że domownicy się ucieszą :)

musicie mi jednak wybaczyć fakt że nie pokażę wam co kupiłam dla chłopaka ponieważ czasem tu zagląda a chce by miał niespodziankę :) mogę wam pokazać oczywiście co mu kupiłam może komuś przyda się na inną okazję pomysł ale to dopiero gdy już ten prezent dostanie ;)

prezenty sama pakowałam :) sprawiło mi to wiele radości :) 
każdy w swojej paczuszce znajdzie też pysznego mikołaja ;)

dla mamy perfumki - wiem że dostanie jeszcze torebkę
dla babci zestaw kosmetyków
dla taty antyperspirant i żel do mycia - wiem że dostanie jeszcze skórzane rękawiczki

i drobiazg dla chrześnicy mojego chłopca

A co Wy kupiłyście najbliższym ? :)
Pochwalcie się ;)

5 komentarzy:

  1. Fajne prezenty :) Ja kupiłam mamie torebkę (z Mohito, nie spodziewałam się, że tam mogą być takie cudeńka:)), tacie zestaw kosmetyków z Nivea, babciom zestawy kosmetyków z Luksja, a dziadkom zestawy ze STR8 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zapakowałaś prezenty! ;)
    Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam bardzo podobne prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń