środa, 7 grudnia 2011

Projekt DENKO - listopad

Hej hej :)

ale dziś jest wstrętna pogoda..
cały dzień leje deszcz i wieje mroźny wiatr..
u was też panują takie warunki ?

jak wiecie dalej staram się ograniczyć swoje kosmetyki.. staram się też ich już nie kupować chociaż różnie mi to wychodzi a ich przybywa.. mimo to staram się je skrupulatnie zużywać ;) w poprzednim miesiącu denko poszło mi słabo ale w tym jestem nawet zadowolona :) mam nadzieję że grudzień będzie jeszcze bardziej owocny :)

jeśli macie pytania odnośnie jakiegoś produktu piszcie w komentarzach :) chętnie wam odpowiem :)

twarz

włosy

paznokcie

próbki perfum

próbki innych kosmetyków

i dwa wyrzutki, którym skończyła się data ważności 

teraz zaczynam zbieranie zużytych opakowań z grudnia :)

Miłego wieczorka :*

14 komentarzy:

  1. bardzo dużo tego:) gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego, super. To teraz z czystym sumieniem można iść na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow sporo, a co to jest to małe na pierwszym foto z Pharmaceris?krem?tylko jaki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat dzisiaj kupiłam Effaclar tyle, że mniejsze opakowanie, bo w promocji :)
    Ciekawi mnie Twoje zdanie na temat zużytego Vichy i co to w ogóle jest? :) i intryguje mnie ta mała buteleczka La Roche Posay :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tego produktu vatika- to jest chyba olejek kokosowy do włosów, tak?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem ciekawa tego kremy z Pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  7. A skąd ty masz tyle próbeczek ? ;D Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten tonik z Ziaji bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromne zuzycia:D Gratulacje:D

    OdpowiedzUsuń
  10. duże denko :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę kupić ten olejek kokosowy:)

    OdpowiedzUsuń