wtorek, 20 grudnia 2011

Renifer

Hej

Tak jak już wczoraj wspomniałam gdy pokazywałam podgrzewacze dziś pokażę wam mojego świeczkowego renifera może on okazać się bardzo fajnym pomysłem jako prezent pod choinkę o ile ktoś lubi świeczki  do tego same możecie skompletować zestaw zapachowych podgrzewaczy tak jak ja zrobiłam to wczoraj :) za 1 szt. płaciłam 50 gr :) aktualnie jest w nim podgrzewacz truskawkowy z tyłu możecie zobaczyć moją skromną kolekcję ;)

przy okazji zapraszam do posta o kuracji moich paznokci - KLIK - nie ma już krzaczków ;P





A już niebawem pokażę prezenty dla moich bliskich :)  może komuś przydadzą się jeszcze moje pomysły aby na ostatnią chwilę coś dokupić ;)

6 komentarzy:

  1. Jaki fajny u mnie w sklepach nie ma takich cudeniek:))ja jutro dopiero idę po prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro pędzę do wszystko po 4 wszystkie oblecę może trafię na podobny:))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny :) uwielbiam takie świąteczne ozdóbki :))

    PS. Jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń