wtorek, 13 grudnia 2011

TAG - Ready For Christmas

Hej hej :)

na buzi mam istny armagedon ale o tym co się stało jutro wam napiszę ;)

dziś Tag który bardzo mi się spodobał :)
znalazłam go przed chwilką na blogu Beauty Wizaż :)

dotyczy świąt, które są już coraz bliżej :)

1.Ulubiony świąteczny film?
Kevin sam w domu oczywiście :) uwielbiam wszystkie części :) oglądam co roku i nie wyobrażam sobie świąt bez niego :)

2.Ulubiony świąteczny kolor?
dla mnie nie ma jednego koloru :) są 3 :D
złoty czerwony i zielony :) właśnie w tych kolorach jest udekorowany mój dom na święta i choinka w salonie ;) moja malutka w pokoju co roku jest srebrna :)

3.Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?
zawsze się stroję ;)

4.Jeśli w tym roku mogłabyś podarować prezent jednej osobie, kto by to był?
podarowałabym go chłopakowi albo rodzicom

5.Otwierasz prezenty w Wigilię czy świąteczny poranek?
w wigilię po uroczystej kolacji :)

6.Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?
niestety nie ;) ale może kiedyś to zrobię

7.Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
odpoczywać z rodzinką.. oglądać świąteczne filmy

8.Jakieś świąteczne życzenia?
chcę śnieg na wigilię

9.Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
sosna i piernik :D

10.Ulubione świąteczne jedzenie?
barszcz z uszkami i pierogi.. za to dałabym się pokroić .. zjadam tego więcej niż reszta mojej rodziny :p


Zachęcam wszystkich chętnych do zrobienia Tag-u :)

dobranoc :*

1 komentarz: