niedziela, 4 grudnia 2011

wieczorem..

Hej hej :)
późna pora już  mamy 4.12.2011 ( za dwa dni Mikołajki ) :)
pewnie większość z was śpi :)
ja też za moment się udaję do łóżka ;)

ostatnio żyję 100 % ponad normę moich możliwości..
czuje że jestem przemęczona.. 
pomału już mam dość i nie mogę doczekać się przerwy świątecznej :)

wieczorami staram się zrelaksować na maksa i spędzam je ostatnio w ten sposób :)
czyli w łóżku z herbatką i książką lub gazetą

Dziewczyny te co znają się na telefonach aplikacjach itp. :)
podpowiedzcie mi proszę jak mogę przez tel. zamieścić tu posta..
Mam internet w telefonie na bloga wejść mogę w ustawienia też
tytuł posta też mogę napisać ale treść już nie bardzo :/
może trzeba pobrać jakąś aplikację ? nie znam się na tym..
a częściej ostatnio korzystam z internetu w telefonie..
a model tel. to Sony Ericsson XPERIA x10 mini pro

3 komentarze:

  1. chyba wszyscy ostatnio cierpią na brak czasu :(

    a na aplikacjach niestety się nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tak u siebie z ipodem, też moge wchodzić, ale z postami to już gorzej

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja się dopatrzyłam świetnych pazurków u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń