wtorek, 20 grudnia 2011

Zakupy

Hej ;)

Dziś pokażę wam co sobie ostatnio kupiłam.. Nie ma tego dużo bo staram się nie kupować na zapas ;) a do tego szkoda mi pieniędzy na pierdoły bo i tak dużo już wydałam na prezenty a kolejne wydatki szykują się w styczniu i w lutym trzeba troszkę oszczędzić :)

podgrzewacze do mojego renifera ( jutro go wam pokażę bo może być fajnym pomysłem na prezent )
żółty - banan i mango ( pięknie pachnie - jak widać już sprawdzałam )
różowy - cytrusowy/egzotyczny
zielony - sosna
sól do kąpieli stóp
tonik i płyn do demakijażu
bronzer
 mała woda termalna

i to wszystko :)

chciałam wam jeszcze napisać o czym będziecie mogły niedługo poczytać :)
  • recenzja wodnych naklejek - współpraca i kod rabatowy dla was
  • mikołajkowy pokaz oriflame ( czekam na zdjęcia )
  • prezenty dla moich bliskich
  • kuracja paznokci
  • projekt denko - grudzień
  • podsumowanie 2011 roku i odkrycia
  • ampułka do włosów
  • z pewnością pokażę wam też co ja znalazłam pod choinką 
  • może pojawi się też makijaż świąteczny i sylwestrowy 
Dobrej nocki :*

7 komentarzy:

  1. Opakowanie bronzera fajnie wyszło na zdj ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nalalia
    zgadzam się opakowanie fajnie wyszło:)
    Te podgrzewacze wyglądają wiosennie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. różowa świeczuszka musi pachnieć cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń