niedziela, 11 grudnia 2011

Żurawina


Hej hej ;)

W końcu doszłam już do wszystkich opcji wstawiania postów przez telefon ..
Dla mnie jest to dużym ułatwieniem bo przy komputerze ostatnio spędzam mało czasu..

Dzisiaj troszkę o zapachu napiszę który ostatnio wypełnia mój pokój ;)
a mowa tu o świeczce o zapachu żurawiny ;)
dostałam te świeczkę na urodziny ;)
zapach według mnie jest idealny właśnie na zimę i zbliżające się święta ;)
zapach jest słodki ale na w sobie też momentami taka kwaskowatą woń..

A Wy palicie często świeczki ?
Jakie zapachy są waszymi ulubionymi ?

9 komentarzy:

  1. oo..fajna, tylko jak sie skonczy zostawm sobie opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że często :) Ja lubię zapachy właśnie tego typu : żurawina, cynamon, pomarańcze, czekolada, kramel...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne opakowanie lubię takie:))ja wolę zapachy słodkie tj.wanilia,czekolada...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świeczki zapachowe :) Miałam kiedyś kawową :) Była boska :) A ostatnio jestem zwolenniczką lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się uzależniłam od świeczek zapachowych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedys palilam bardzo duzo czesto zastanawiam sie tylko czemu przestalam

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie ostatnio nie spojrze widze zurawine (wlasnie niedomagam z infekcja na ktora zurawina jest bardzo dobra :) Ja nie specjalnie czesto pale swieczki bo jestem alergiczka i zdarza mi sie nieciekawie znosic ciezkie zapachy... :( A w zieme to takie mile... eh... :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebei w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię świeczki zapachowe zazwyczaj różne kupuję :)

    OdpowiedzUsuń