poniedziałek, 9 stycznia 2012

Bioderma i Mydełko różane

Hej hej ;)

Na początek chce wam napisać, że rozwaliłam już opakowanie biodermy ot spadło mi z szafki i się rozwaliło..
bioderma ma już u mnie wielkiego minusa bo ile razy upadła mi ziaja, perfecta czy la roche posay i nic się nie działo.. a tu od razu zepsute.. z drugą butelką o wiele bardziej będę uważać myślałam że są te opakowania wytrzymalsze.. musiałam ją do czegoś innego przelać bo szkoda aby wietrzała.. wzięłam 50ml opakowanie po miniaturze la roche posay i 200ml po ziaji co prawda z jakieś 15-20 ml popłynęło do umywalki przy przelewaniu nad czym bardzo ubolewam bo jakby nie było jest to sporą stratą..

co do skuteczności owszem jest b.fajna i dokładnie zmywa makijaż oczu jak i twarzy ale mam wrażenie że la roche posay był o wiele lepszy kupię go gdy zużyję te butelkę biodermy i będę mieć porównanie ;]

rozwalone opakowanie przez które wyciekał mi micel
opakowania zastępcze
 i pusta bioderma

Miałyście podobną sytuację ?

Dziś przygotowałam dla was jeszcze krótką recenzje mydełka różanego które pochodzi z Bułgarii.. otrzymałam je w wymianie ;) leżało sobie ono kilka dobrych miesięcy  w zapomnieniu ale ze ostatnio wykończyłam wszystkie swoje żele do mycia buzi i nic nowego nie kupiłam do tej pory postanowiłam troszkę je poużywać ;)
Mydełko ma ładny zapach i bardzo dobrze się pieni ;) używam go rano i wieczorem do mycia buzi i póki co nie widzę zużycia a używam już ponad tydzień w sumie prawie 2 tyg. :) dobrze oczyszcza buzię z makijażu i daje efekt delikatnego napięcia skóry :) bardzo mi się jego działanie podoba :) nie podrażnia mnie i nie zapycha w żaden sposób ;)

8 komentarzy:

  1. ja używam zielonej biodermy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy żadne opakowanie mi się nie zepsuło, bo jeszcze żadne mi nie spadło. Staram się uważać na wszelkie opakowania bez znaczenia czy wyglądają na solidne czy liche.

    OdpowiedzUsuń
  3. A może wcześniej było jakoś naruszone, bardzo dziwne, nie powinno Ci się tak ułamać

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się że mydełko sie spodobało xD ja nie przepadam za zapachem rózanym dlatego nawet go nie otwierałam xD

    A moja propozycja co do wumianki jest ok?

    OdpowiedzUsuń
  5. moze to chrzest bojowy nowej użytkowniczki Biodermy? :D Naprawde dziwna sytuacja i pomyśleć że tyle normalnie ten płyn kosztuje

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na codzien potrzebuje dużego portfela xD a na jakies wyjscia jak musze cos upchać gdzies to mam maly

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kształt , kolor i wygląd ma to mydełko :)
    Heh ja nie miałam doczynienia z jakimś produktem i jego opakowaniem ale natomiast z mydelniczką z pompką :) moja mina była bezcenna a mojej mamy jeszcze lepsza :)

    OdpowiedzUsuń