środa, 18 stycznia 2012

kolejna współpraca

Hej dziewczynki :)

Dziś dostałam paczuszkę z firmy garnier - dziękuję p. Moniko :) dotyczy ona promocji kremu BB który ma wejść na polski rynek lada moment :)  ja już się nie mogę doczekać jaki on będzie :)
a teraz zdjęcia zawartości paczki czyli koszulki znaczki płyta i książeczka :)
koszulka ma zaznaczone rozmiar S ale ja nosząc L , XL spokojnie się w nią zmieściłam i jeszcze jest na mnie luźna :D


Miłego dnia :)

Ps.
dziś wieczorem prawdopodobnie recenzja lakieru Mariza :)
a już jutro recenzja błotka na cellulit, które dostałam od sklepu ciao.pl  ;P

8 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tej recenzji, to ja dzisiaj wszystko pakuje i jutro badz w piatek wysylam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje współpracy, fajne znaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tego bb kremu od Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten krem BB i jakos mi nie przypadl do gustu...

    OdpowiedzUsuń
  5. a to ciekawe ;D koszulka kojarzy mi się z koszulką do spania, bo raczej lubuję sie w takich luźnych zwykłych ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. dzis wysłałam smsa, pod numer podany w Vivie- łudze sie , że byc może jakims cudem mnie wybiorą do testowania tego kremu. uwielbiam tego typu kosmetyki, zwlaszcza do twarzy. oszczędzaja czas a ten jest podobno 5 w 1!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję kremu bb :)

    OdpowiedzUsuń