wtorek, 31 stycznia 2012

kolejne paczki :D

hej hej :)

post na szybko bo kompletnie nie mam czasu ;/
szkoła się zaczęła i brak czasu na cokolwiek również ;(
jutro recenzja balsamu nivea ;)
i szykuję już zdjęcia z projektu denko który niebawem :)

w tym miesiącu mam wysyp paczek a jeszcze część nie przyszła :)
przyszło dziś moje zamówienie ze sklepu Helfy
to już moja 3 buteleczka tego olejku i na próbę wzięłam pastę cukrową do depilacji


gdzieś coś ostatnio wypełniłam ( chętnie bym wam stronę podała ale nie mogę teraz znaleźć- jak na złość ;/  )
i przysłali mi próbki których się nawet nie spodziewałam, że jednak dostanę :)
są one z firmy Corine de Farme
dostałam też co nieco z firmy Mrs. Potter's

Dobrej nocy !

8 komentarzy:

  1. o, właśnie zmyłam z włosów tej olejek. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe. Również dobrej nocy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pastę cukrową robiłam sama w domu :) Jednak wolę normalny wosk :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, z tymi próbkami to nigdy nic nie wiadomo. Raz wysyłają, a raz nie i niektórzy mają to szczęscie coś dostać ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo bym chciała ten kokosowy olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.forte-sweden.com/core/generic.php?_PageID=39121

    OdpowiedzUsuń