wtorek, 10 stycznia 2012

kropki na paznokciach

hej piękne ;)

dziś pokażę wam mój manicure :)
od ponad miesiąca nosiłam czystego frencha a czasem z dodatkiem naklejki znudził mi się już troszkę ;P postanowiłam dziś coś zmienić użyłam lakieru w jesiennym kolorze z Marizy ( TU go pokazałam ) a z żółtego ( TU i TU go pokazałam ) zrobiłam kropki.. pazurki mam zażelowane i pod tym lakierem dalej jest french :D żółty kolor strasznie mi zgęstniał dlatego kropki wyszły tak bardzo średnio.. dobrze że z daleka wszystko wygląda fajnie ;D



15 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda:)Kolorek lakieru cudowny:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te paznokcie :) Ja tam jakoś nie umiem zrobić kropek :D dlatego zawsze mam jednakowe tzn. pomalowane lakierem bez żadnych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie to wygląda :) sama zabieram się za zrobienie kropek i się zabrać nie mogę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wesołe kropeczki :) w sam raz na taką deszczową pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się kropeczkowe paznokcie! :) chociaż nigdy sama takich sobie nie zrobiłam, nie wiedzieć czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocze kropeczki :)i
    ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń