środa, 18 stycznia 2012

lakier Mariza - pomarańczka

Hej hej :)

Tak jak pisałam wam w poprzednim poście będzie recenzja lakieru do paznokci Mariza :)
kupiłam go już jakiś czas temu i tak leżał
ten bledszy kolorek opisywałam tu : KLIK
Teraz będzie mowa o tym ciemniejszym i bardziej żywym :) powyższe zdjęcie nie ukazuje rzeczywistych kolorów..
jest to przepiękna pomarańczka która w zależności od światła wydaje się też czerwona :)
konsystencje ma rzadką ale dobrze się nim maluje
wytrzymał narazie 3 dni i nie ma odprysków jedynie końcówki są delikatnie starte ale nie użyłam bazy ani top-a
pędzelek malutki ale lubie nim malować paznokcie ;)
nie smuży i wykończenie ma kremowe
cena to 3,90 za 5ml
na paznokciach mam 1 warstwę





wybaczcie mi suche skórki ale ostatnio nie mogę coś ich do ładu doprowadzić..

Lakier osobiście polecam :) jak za taką cenę warto wypróbować w dodatku ma piękny kolor :)

16 komentarzy: