poniedziałek, 2 stycznia 2012

L'Oreal Professionnel - Powercell Repair ampułka

Hej hej :)

dziś mam dla was recenzję kolejnej ampułki z L'Oreal-a ;)
ostatnio pokazywałam wam i recenzowałam Renew C
dziś będzie o ampułce Power Repair B/ Powercell Repair z Serie Expert , Absolut Repair


tak jak już ostatnio wam pisałam zamówiłam kilka ampułek aby ratować moje kudełki :)
tej ampułki miałam 3 szt. obecnie została mi 1 do zużycia :)

ampułka ma 10 ml i wystarcza mi na 2 razy
kosztowała mnie ok. 8-9 zł - nie pamiętam dokładnej ceny
zapach ma chemiczny lekko cytrusowy podobny do Renew C ( w końcu są z tej samej serii )
konsystencja rzadka przypominająca lekką zawiesinę
kolor taki mleczny
aplikacja prosta jeśli mamy specjalny aplikator do tych ampułek

co pisze producent :


Nowa ampułka L`Oreal POWERCELL REPAIR z gamy série expert zawiera unikalną kombinację ceramidu Bio-Mimétic, który regeneruje spoiwo międzykomórkowe oraz silikonów i filtru UV. Wspomaga ona trwałą ochronę powierzchni włosa na całej jego długości. W rezultacie: włosy są dogłębnie zregenerowane, miękkie, lśniące, podatne na układanie.

do jakich włosów jest polecana :


Przeznaczenie: włosy cienki, delikatne i łamliwe włosy uwrażliwione w skutek działania czynników chemicznych i mechanicznych włosy przemęczone zabiegami fryzjerskimi

jak ją stosować :


Rozprowadzić równomiernie (najlepiej za pomocą dozownika) na umytych i osuszonych ręcznikiem włosach. Wmasować preparat we włosy. Preparat ma działanie natychmiastowe. Przed modelowaniem włosów, preparat należy dokładnie spłukać. Power Repair B może być stosowany w dniu koloryzacji lub trwałej ondulacji.

Co ja o niej myślę :

Opakowanie ma bardzo fajne - ładne i zgrabne, koreczek który zamyka jest porządny nic nie wycieka ani się nie wylewa nie ma też problemu aby ampułkę otworzyć :)
Użycie też nie jest trudne ja na początku nie miałam dozownika i używałam pierwszą ampułkę na dwa sposoby raz przy użyciu strzykawki a raz po prostu wylałam na dłoń.
Konsystencja myślę że jest odpowiednia do przeznaczenia ampułki.. ma ona być rozpylona na naszych włosach więc nie może być niewiadomo jak gęsta.
Efekt jaki daje jest bardzo fajny czuć że włosy są odżywione , błyszczące.. nie mam problemu z ich rozczesaniem.. końcówki nie są tak przesuszone.. mi włosów nie obciąża w ogóle spotkałam się jednak z opiniami że coś takiego się dzieje :) efekt jaki daje na moich włosach utrzymuję się ok. 3-4 myć ( myję włosy codziennie )
Z reguły używam jej przed większym wyjściem bądź gdy czuję że włosy potrzebują czegoś solidnie nawilżającego :)
Na wizażu widziałam że zdania na jej temat są podzielone - dla mnie jest ona Hitem :)

5 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, warty przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś testowałam ampułki z Loreal i byłam zadowolona to było tak dawno, że zapomniałam o ich istnieniu:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nigdy niczego nie uzywalam z loreala xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusząca recenzja:) Moja znajoma chyba kiedys uzywała tych ampułek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam bzika na punkcie kosmetyków do włosów więc zapewne to kupię:)

    OdpowiedzUsuń