poniedziałek, 30 stycznia 2012

Maska AVON - japońskie sake i ryż

hej :)

dziś mam dla was recenzję maski z Avonu z serii Planet Spa - japońskie sake i ryż
ma ona 75 ml
kosztuje ok 24 zł w promocji można dostać już ją za ok. 10 zł
ma formułę peel off
zapach ma ładny delikatny i świeży - mi się on bardzo podoba
pachnie mi trochę jak mleczko kokosowe z dodatkiem ogórka ale to tylko moje skojarzenie :D
kolor - biały
konsystencję ma bardzo gęstą i klejącą

łatwo się rozprowadza na buzi dobrze zasycha i ładnie się zrywa później
mnie zrywanie jej z buźki nie boli ale moja koleżanka narzekała że dla niej jest to bardzo nieprzyjemne
opakowanie ogólnie jest bardzo fajne, tubka jest miękka więc nie będzie problemu by wszystko z niej wycisnąć i ewentualnie rozciąć
jest jednak w nim mały minus gdy maska wypływa brudzi otwór dokoła i zatyczkę - trzeba to wytrzeć od razu albo poczekać jakiś czas aż podeschnie i ściągnąć ( ja czekałam aż podeschnie :D )
maska jest wydajna użyłam jej już 6-7 razy a mam jeszcze ponad połowę tubki
buzia po jej użyciu jest wygładzona i miła w dotyku ma lepszy koloryt i wygląda na taką bardziej świeżą i promienną
delikatnie oczyszcza pory 
nie uczuliła mnie i nie podrażniła


dla mnie ta maseczka jest KWC wśród maseczek wygładzających
idealnie się u mnie sprawdza!
używam jej raz w tygodniu i przed każdą imprezą wtedy buzia prezentuje się o wiele lepiej
gdy będzie w promocji z pewnością ją jeszcze kupię bo warto :)
a wam polecam ją wypróbować :)
ja skuszę się z pewnością jeszcze na inne maseczki z tej serii planet spa
czasami można dostać zestaw różnych maseczek z tej serii w mniejszych pojemnościach
o taki :
Źródło zdjęcia : www.teraznunc.blogspot.com

Używałyście masek z tej serii planet spa ?
Jak je wspominacie ? Która jeszcze jest warta uwagi ?

Mam nadzieję, że nie przeszkadzają wam taki zdjęcia maski ale testowałam nowy program do robienia zdjęć w moim tel. :) strasznie mi się podobają zdjęcia wykonane niby polaroidem :D

Miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. mam tą maseczkę:) mam takie odczucia jak Ty co do niej. miałam jeszcze maseczke błotną, ale wolę tą:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mi ona bardzo odpowiada:) Rzeczywiście zauwazyłam u siebie, że po jej ściągnięciu skóra jest bardzo promienna. Fajny kosmetyk ogólnie:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jej jeszcze, może się skuszę na jakieś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ją bardzo lubię, jeszcze fajna jest ta z minerałami z Morza Martwego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię maseczki Planet Spa-w swojej kolekcji mam obecnie 4:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez je lubię
    p.s Mam w sprzedaży kosmetyki RIMMEL
    o prawie połowę tańsze niż w sklepie
    jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tym przed ostatnim zdjęciu wygląda jak chusteczki higieniczne podarte :P
    Hmm ciekawie opisujesz tę maskę , może się skuszę ? Kto mnie tam wie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taki zestaw maseczek :) nie używam masek często, dlatego dla mnie są jak znalazł - polecam, zwłaszcza, że możesz przetestować każdy typ i nie jest to drogie rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie próbowałam niczego z tej serii, ale szczerze mnie nią zainteresowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak pokończe swoje to własnie zamierzam zamówić taki mix masecze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jakoś nie lubię tego typu produktów z avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uzywałam kilku kosmetyków z serii palnet spa i bardzo lubiłam ich zapach, ale tej maski nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie używałam, ale chyba ją wypróbuję.. hmn :)

    OdpowiedzUsuń