sobota, 28 stycznia 2012

paczka i zakupy

Hej hej :)

ciągle przychodzą jakieś paczuszki co bardzo mnie cieszy :)
dziś pokażę wam kolejną :) byłam też na małych zakupach :)

w dalszym ciągu staram się kupować tylko to co najbardziej mi potrzebne ;)
tym razem była to farba i szampon
o tym szamponie napiszę niedługo trochę więcej :)
a włoski już mam zrobione, z koloru jestem bardzo zadowolona i ogólnie z farby też :)
z pewnością kupię ją jeszcze nie raz :)
jutro w poście o makijażu będziecie mogły też zobaczyć efekt jaki dała :)



przyszła też do mnie paczka z książkami, bajką i filmem - część z nich będzie prezentem :)
jakiś czas temu kupiłam kupon na wartość 50 zł i teraz go zrealizowałam
zamówiłam sobie też 2 inne książki ale już jako osobne zamówienie więc pewnie dojdą do mnie w następnym tyg.


Dobrej Nocy :)

13 komentarzy:

  1. też lubię jak przychodzą do mnie paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzje szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo Galerianki ! :)) Ciekawa jestem jak Ci się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej , mam pytanko .W jakich sklepach są dostępne te szampony Barwa?

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon powinien Ci się spodobać, u mnie się sprawdził, włosy są świeże nieco dłużej takie mam po nim wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem strasznie ciekawa książki pt "Galerianki" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A to się pomyliłam , bo pisałaś tak o książkach i myślałam ,że już jest nawet jakaś książka o Galeriankach :) A film oglądałam jest świetny :)
    Przepraszam za tą pomyłkę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. W dzisiejszych czasach dziewczyny, kobiety wszystko zrobią dla kasy niestety a nawet będę się sprzedawać by mieć tylko kasę i najmodniejsze ubrania czy kosmetyki :/ A co gorsze niektórzy są w związkach dla kasy :/ Ja takiego czegoś nie poważam ...

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie !!! Tylko nie ten szampon , złe wspomnienia , no ale cóż może u Ciebie się sprawdzi ;)
    Moje włosy były po prostu kątunami ;( No ale świetnie się sprawdził do mycia pędzli , chodź nie wiem czy nawet one były zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja też kupiłam nowy kolorek na włosięta:)

    OdpowiedzUsuń