czwartek, 26 stycznia 2012

Paczuszka od Oli :)

Hej piękne !

dziś chciałam wam pokazać co dostałam w wymiance z Olą :)
nie będą to szczegółowe zdjęcia bo jest tego za dużo :)
ale będzie widać co tam mniej więcej jest :)
nie wiem która to już wymiana :) za jakiś czas pewnie będzie kolejna :)
to już pomału staje się chyba naszą tradycją :) :D
zawartością paczki byłam zaskoczona nie spodziewałam się aż tylu wspaniałości :) !!
Ola idealnie trafiła w mój gust - jak zawsze :D

dziękuję kochana jeszcze raz !!!! ;*
zabieram się za testowanie :)
więc niedługo jakieś recenzje pewnie będą ;)



Udanego wieczoru wam życzę ;)

16 komentarzy:

  1. ależ fajne rzeczy :)) zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale dużo fajnych rzeczy, oj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super, nie wiedziałam, że się wymieniasz, masz jakaś zakładkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. aha, szkoda myślałam, że po zaglądam do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile tu tego :) Świetna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna fajna, widzę że jestem 300 obserwatorką:) blog pełną parą

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdradź co to jest to różowe z dołu, bo jakoś jestem bardzo ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super rzeczy z chęcią bym je wypróbowała :)
    tak mam żele robiłam sobie pierwszy raz w życiu bo się uczę na kosmetyczkę wyszły jak to pierwsze fikuśne i niedokładne....:D ale wybaczam to sobie ;) trzeba się nauczyć i wprawić pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na drugim zdjęciu na dole od lewej strony jakby takie kułeczko jak cień z Inglota

    OdpowiedzUsuń
  10. To teraz mnie jeszcze bardziej zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo się cieszę że trafiłam, ty możesz załować tylko że nie widziałaś mojej miny jak to rozpakowywałam xD Herbatka bardzo dobra a portfelik cudny u mnie taka notka będzie jutro

    OdpowiedzUsuń