czwartek, 5 stycznia 2012

Podsumowanie roku 2011

Hej hej ;)

Dzis bedzie troszke pisaniny o tym co sie wydarzylo w 2011 roku ;)
Zaczynamy od poczatku ;p

Scielam wlosy a teraz znow namietnie zapuszczam ;p
Teraz tez lepiej o nie dbam , zaczelam uzywac olejow ampulek i czesciej masek..

Wyleczylam poki co tradzik ;) w koncu jestem zadowolona ze swojej buzi chociaz idealnie jeszcze nie jest..

Znalazlam kolejny dobry podklad i odkrylam pelno nowych i fajnych produktow..

Moje paznokcie od kilku miesiecy maja gorszy okres i wole je przedluzac nic nosic mega krotkie swoje bo o zapuszczeniu cos nie ma mowy..

Zuzylam troche z moich zapasow dzieki projektowi denko ale wciaz mam za duzo kremow i balsamow ;)

Nie udalo mi sie zaoszczedzic ani zlotowki

Przezylam kilka fajnych chwil i imprez ;) i to chyba na tyle juz z podsumowania ;)
Zaczynamy nowy rok i oby byl lepszy od poprzedniego ;)

A jaki dla was byl rok 2011?

6 komentarzy:

  1. no to życze najlepszego w nowym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ja też mam problemy z oszczędzaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak ja też nie zaoszczędziłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ... a ja mam zamiar trochę zapuścić włosy i zmienić fryzurę :)
    A czym tak skutecznie wyleczyłaś trądzik ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobiety raczej nie potrafią oszczędzać :D A buzie masz śliczną :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Okej bo myślałam , że czymś co sama zakupiłaś bez recepty i interwencji lekarza ... :)

    OdpowiedzUsuń