wtorek, 3 stycznia 2012

sylwester

hej hej :)

postanowiłam jeszcze wrócić do tematu sylwestra :)
bawiłam się u znajomego :) było nas w sumie 12 osób :)
jako że to była domówka umówiliśmy się że nie będzie strojnych sukni itp. każdy miał przyjść na luzie aby było mu wygodnie :)
każdy też zrobił coś do jedzenia wcześniej oczywiście ustaliliśmy kto co robi żeby nic się nie powtórzyło  i żeby nagle nie było 5 sałatek :D :)
było wiele pyszności :)
atmosfera genialna ;) i nawet tańce były ;)

części zdjęć jeszcze nie dostałam i nie wiem jakie one są.. :D
dopiero pewnie na weekend do mnie trafią..

tutaj z moim skarbem :) :*
a tu mój makijaż :) na tym zdjęciu jedynie go w miarę dobrze widać :)
postawiłam na rozświetlający podkład, który delikatnie przypudrowałam .. policzki musnęłam bronzerem a na oczko wylądował pigment który pięknie się mieni załamanie powieki delikatnie podkreśliłam brązem czego nie widać tak dobrze na zdjęciu a szkoda i wytuszowałam mocniej rzęski :) na ustach z początku miałam delikatnie pomarańczowo-koralową pomadkę która później się zjadła a ja nie miałam ochoty ciągle chodzić i się poprawiać więc w końcu na ustach było wielkie NIC :D
i fajerwerki, które puszczaliśmy o północy :)
Miłego dnia życzę ;)

8 komentarzy:

  1. Pięknie fajerwerki :)
    Szczęścia życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne oczy!
    Ja też byłam na domówcę i się super bawiłam z tego co widzę to ty też:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę sie, że sylwester się udał :) i na oczach widzę modne w tym sezonie złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze że włoski Ci już nieźle urosły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna z was para :) I z tego co piszesz impreza musiała być wyjątkowo udana . Podoba mi się twój makijaż taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję świetnej imprezy i pięknego partnera :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecie fajerwerek jakie wyrazne, musisz miec fajny aparat ;) pasujecie do siebie z Twoim partnerem :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, delikatny makijaż-bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń