poniedziałek, 16 stycznia 2012

Współpraca

Hej dziewczynki ;)

Ostatnio nawiązałam kolejna współprace dzięki portalowi Uroda i Zdrowie z której się bardzo ciesze ;) zaczęłam współpracować ze sklepem Ciao .. dostałam 3 produkty do testowania z których jestem bardzo zadowolona i które już dawno chciałam wypróbować ;)
są to :

ACNE CAMOUFLAGE - Leczniczy korektor na trądzik

IKOS Egyptische Erde - Ziemia egipska
GUAM Fangocrema - Błoto w kremie
 

Zaczynam od dziś ich używać i już niedługo napiszę wam co o nich myślę :)

11 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością będę oczekiwać recenzji, ciekawe produkty!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ciekawe, warto poczekac na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem Twojej opinii, zapowiada się całkiem fajnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. jutro ci powiem koiedy bo jak jutro by mi sie udalo to jutro skocze na zakupy i postaeam sie dorwac taki cien dla ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. dorwałam cien dla ciebie czyli jutro zapakuje wszystko i jutro albo w czw wyśle co ty nato?

    OdpowiedzUsuń
  6. a tak pozatym masz moze tego maila co mi pisalalas co bys chciala bo ja sobie go przepisalam ale zgubilam kalendarz a chcialam sie upewnic ze mam wszystko

    OdpowiedzUsuń
  7. oki to jak by cos mi umkneło wyśle ci przy nastepnej paczuszce a mam dziwne uczucie ze oczyms zapomnialam bo jest tak prezent; woda termalna; rybki; bibulki; kredka; 2 cienie; iiii duuużo próbek i dwie rzeczy które niech pozostana niespodzianka; a nie wiem co tam bylo bo ja sierota jak pisalam zgubilam swój kalendarz;///// a no i jezcze jakas odleweczka będzie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. no a nawet jezeli to wysle sie nastepnym razem :*

    OdpowiedzUsuń