niedziela, 1 stycznia 2012

Zakupy i kino

Hej hej ;
Jak tam po sylwestrze ;) ?
U mnie nawet dobrze co prawda przeszlam male zatrucie i dopiero zaczynam funkcjonowac ale sylwestra bede pamietac do konca zycia.. Byl to jeden z najcudowniejszych wieczorow w moim zyciu swietnie sie bawilam w gronie naszych znajomych.. Bylo pyszne jedzenie tance pokaz fajerwerkow i ogolnie swietna noc z moim skarbem ;)
Dzis chcialam wam pokazac co kupilam w srode bedac ze skarbem na zakupach ;) kupilam ogolnie tylko dwie rzeczy bluze i portfel ;) bylismy tez w kinie na filmie mission imposible ;) zalapalismy sie na bilety po 15 zl jeszcze.. Film byl calkiem fajny.. jesli ktos lubi tego typu filmy bedzie zadowolony ;)




5 komentarzy:

  1. mam z tej samej kolekcji portfel:) ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś bluzę i ile dałaś ?
    Heh ja mam na punkcie bluz bzika :D
    Świetny portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szęśliwego nowego roku. My ostatnio bylismy na listach do M i powiem że całkiem fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie lubi na nowego Holmesa teraz wyciąga :)

    OdpowiedzUsuń