niedziela, 8 stycznia 2012

Zakupy

Hej ;)

Wybrałam się dziś ze skarbem na zakupy ;) musiał kupić sobie kilka rzeczy.. jutro już wyjeżdża do pracy i nie będzie go miesiąc..
W tym miesiącu pewnie już nic sobie nie kupię z kosmetyków ciuszków itp. bo chce chodź troszkę zaoszczędzić ;)

Oto co kupiłam :

w C&A miałam kartę podarunkową na 40 zł więc kupiłam bransoletkę na przecenie i kolejną bluzę - ostatnio pokazałam wam taką samą tyle że kremową :)

 
w aptece udało mi się upolować zestaw Biodermy za niecałe 50 zł - miałam kiedyś małą próbkę z innej serii i była całkiem fajna z tą mam styczność pierwszy raz ale wiem że wiele osób sobie ją chwali dlatego też kupiłam - zobaczymy jaka będzie
 

w Rossmannie kupiłam tylko to co było mi potrzebne i jestem z siebie dumna że nie wróciłam do domu np. z kolejnym balsamem do ciała :D 

Jak wam minął dzień ? :)

8 komentarzy:

  1. Śliczna bransoletka :)
    A bluza nie jest przypadkiem z C&A ??
    A co do kosmetyków nie wypowiadam się , bo nie miałam jeszcze takich jakie zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dzisiaj byłam w C&A i jutro pokażę jaką ja zakupiłam bluzę tym razem biała wkładaną .
    Moim zdaniem bluzy z C&A są super . Cena ich niewielka , ciepłe i dodatkowo całkiem fajnie wyglądają a przede wszystkim są wygodne :)W mojej komodzie z tego sklepu znajdzie się zapewne więcej bluz nie tylko dwie . Mam identyczną taką bluzę , jest nawet w jednym z postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna bluza i bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. calkiem fajnie wyglada ta bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  5. ha! mnie ostatnio też się udaję wrócić tylko z potrzebnymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie umiem wrócić tylko z potrzebnymi rzeczami :D Te waciki są okrągłe czy w innym kształcie?

    OdpowiedzUsuń
  7. to super, bo właśnie byłam ciekawa czy to te bardziej prostokątne czy coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No ok to ustalimy jakis konkretny dzien, ja wiem ze w 1 tyg w czw bede robic rundke po sklepach wiec moze na poczatku 2 tyg bym ci wyslala? a ty jak chcesz wyslij wczesniej xd

    OdpowiedzUsuń