środa, 22 lutego 2012

Garnier - Clean Sensation spray

hej hej :)

Dziś mam dla was recenzję najnowszego antyperspirantu z firmy Garnier, który dostałam aby przetestować.
A dokładniej chodzi o Garnier Mineral - Clean Sensation :)
pojemność - 150ml
cena - ok. 10 zł
wydajność - przyzwoita ( wszystko zależy od tego ile kto psika dla mnie nie ma różnicy czy to Garnier czy Rexona czy jeszcze coś innego zużywam tak samo )
opakowanie - bardzo fajne, ma zabezpieczenie przed rozpylaniem co uważam za bardzo przydatną rzecz.. ma też wgłębienie - w miejscu gdzie naciskamy aby psiknąć.. to również jest bardzo wygodne i łatwo przez to się go używa ( zdjęcia będą niżej )
zapach - delikatny i przyjemny bardzo długo utrzymuje się na skórze praktycznie do wieczornego prysznica przez co czujemy się świeżo
działanie - chroni i co najważniejsze nie brudzi ubrań .. ja dość mocno się pocę a odkąd go używam zauważyłam znaczną poprawę..

Podsumowując : dla mnie jest to HIT sprawdza się u mnie idealnie - ciekawe czy latem też da sobie radę tak dobrze :) gdy tylko mi się skończy pognam do sklepu po kolejne opakowanie.. sprawia że czuje się świeżo przez cały dzień.. nie jestem skrępowana nawet jeśli czuje że troszkę się spociłam bo nic nie czuć.. dobrze absorbuje zapach.. nie zauważyłam w nim żadnych wad :)

Pragnę zaznaczyć, że fakt iż ten produkt dostałam do testowania nie wpływa na moją opinię.

10 komentarzy:

  1. uwielbiam antyperspiranty Garnier, jestem ciekawa tej nowości

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie zachęciłaś do kupna tego antyperspirantu. Jak tylko skończy mi się mój, to chyba pójdę kupić ten z Garniera :)
    +obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam ostatnio dezodorant z Garniera, mineralny 48h.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tego typu antyperspiranty:))

    OdpowiedzUsuń
  6. moze go kupię jak wykończe swoje zapasy

    OdpowiedzUsuń
  7. Dośc często stosowałam Nivea, ale od jakiegoś czasu wygają się mało skuteczne. Jutro pobiegnę do sklepu go kupić ;) jestem ciekawa czy pomoże przy nadmiernej potliwości ;) oby ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bede go niedlugo miała, bo i ja dostanę od Garniera w ramach akcji testowania , ciekawa jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ważne jest to, że ten dezodorant posiada składnik antybakteryjny przez co bakterie wywołujące nieprzyjemny zapach nie rozwijają się a są wręcz eliminowane. Dla mnie to ogromny plus. Kupując go obawiałam się, że będzie zostawiał ślady na moich czarnych ubraniach, tymczasem radzi sobie równie dobrze jak Nivea Black&White, którego do tej pory używałam (zużyłam 3 sztuki). Mogę powiedzieć, że ta edycja dezodorantu Garnier jest doskonała! Przetestowałam go w letnie upały na dodatek wielokrotnie w czarnych ciuchach. Doskonale radzi sobie także w sytuacjach stresowych- wypróbowałam go na 2 wizytach u dentysty na leczeniu kanałowym;P :D Nie czułam się spocona, po powrocie do domu moje paszki nadal pachniały zapachem dezodorantu tak jak zawsze. Podsumowując produkt godny polecenia :D

    OdpowiedzUsuń