piątek, 10 lutego 2012

Garnier - prezent idealny :)

Hej :)

jak wiecie wczoraj zdałam prawko :D w planach miałam kupno sobie czegoś co od dawna za mną chodziło :) zdecydowałam się na jakiś bbcream i przeglądałam strony aby wybrać odpowiedni :D
rano miałam zamówić :)

nagle wpada kurier z paczką ;) kurcze nic przecież nie zamawiałam :D
otwieram a tu mega paczka od Garniera :D
i co widzę ich nowe BBcream-y :D
zbieg okoliczności ? chyba tak :D ale prezent bardzo udany :)

cieszę się niesamowicie że będę mogła sobie potestować :)
z innych produktów również jestem zadowolona i chętnie będę używać :)

będzie też rozdanie jednego BB dla was !!!
już jutro :) także zapraszam do śledzenia :)








dziękuję za paczkę !!
biorę się za używanie :)

28 komentarzy:

  1. Witam w gronie kierowców!
    Fajny prezent, urzekł mnie pendrive :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczucha :D ja w tamtym roku też zdawałam zimą i to mi bardzo pomogło :) w Szczecinie był taki korek wtedy, że masakra, jedyna opcja to dwójka max :) no i egzaminator też okazał się człowiekiem, nie to co wcześniej... Teraz już sobie nie wyobrażam życia bez prawka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ciekawa paczuszka ;p miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zabawny pen drive ;) Jestem ciekawa, jak te kremy bb. Opinie o nich chodzą różne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam w takim razie na recenzję. one już są w drogeriach, czy jeszcze nie?

      Usuń
  5. Super upominek od Garniera. pen drive jest najlepszy haha dość ciekawy. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj gratuluje :) ciekawie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki świetny pen drive, hahaah:D No to czekamy na recenzję, ciekawa jestem tych bb kremów na wyciągnięcie ręki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna ta paczka od garniera-gratuluje zdanego prawka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej naprawdę obszerna, a pen-drive jest super, mało spotykana forma.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczka, chętnie bym ją przetestowała :)
    Jak to jest, że dostajesz takie prezenty? Proszę o odpowiedź.
    Clauu

    www.claudiazmoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. aaa i ja właśnie jestem w trakcie kursu na prawko, trzymaj kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. alez zazdroszczę! wziełam udział w tym konkursie smsowym w prasie, ale niestety mnie nie wybrano do testowania bb cream od garniera:) no cóz:) hihihi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chyba skakała z radości jakbym coś takiego dostała :D we wtorek mam juz 5ty termin na egzamin, zobaczymy co to będzie :) ale Tobie serdecznie gratuluję, pewnie to wielka ulga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zawartość paczki :) No i pendrive fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna paczka :) Pen drive fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na chwilę obecną nie mam w planach zdawania prawka - i znając mnie, nieprędko się za to zabiorę :)
    niestety nie przepadam zbytnio za kosmetykami garniera, nie lubię konsystencji ich produktów - są dla mnie za rzadkie, albo za gęste... albo dziwnie pachną, trochę jak mój krem do stóp :p

    zapraszam do siebie,
    http://everydaykatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jaki świetny pen drive :)

    ciekawa jestem tych bb kremów :) tym bardziej, że teraz w tesco są w promocji za 15 (albo 16) zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też chcę taką paczuszkę:D oddawaj!!:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, czekam na recenzje i info o BB kremie ;)) A USB miażdży! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. pendrive jest świetny :)
    ahh zazdroszcze tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje zdanego prawka! Co prawda swój egzamin zdawałam już daaaawno temu ale tego stresu chyba nigdy nie zapomnę ;)

    Ja, dla przeciwieństwa, nie pałam entuzjazmem do Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulację zdania prawka!
    Świetne kosmetyki czekam na recenzję i miłych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale mega paka! Zazdroszczę takiego zapasu kosmetyków pielęgnacyjnych.

    Gratuluję zdanego egzaminu! Cholernie ciężko jest teraz zdać, już nie mówiąc co będzie za miesiąc...

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję prawka :D
    genialny pendrive :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pendrive.

    wsumie nigdy nie uzywałam zadnego balsamu z garniera

    OdpowiedzUsuń