poniedziałek, 20 lutego 2012

Maska sleek line

Hej ;)

Dziś mam dla was recenzje mojej ulubionej maski do włosów ;)
zużyłam w sumie już jej prawie litr :)

Mowa o masce Stapiz - Sleek Line - Mask Hair Colour do włosów farbowanych
poznałam ją dzięki bratowej mojego chłopaka dała mi ok. 400ml i teraz zużyłam jeszcze opakowanie 250ml
planuję już zakup kolejnego opakowania tej maski ponieważ już mi się skończyła :)

dostać możemy ją w sklepach fryzjerskich
za 250ml zapłacimy ok. 8-10 zł
a za 1litr ok 20-25 zł :)
uważam że to niewiele ;)


maska jest wydajna wystarczy odrobina na całe włoski
dobrze się rozprowadza dzięki swojej konsystencji która nie jest ani za rzadka ani za gęsta
kolor - biały
ma piękny zapach ( taki jak profesjonalne produkty ), który długo utrzymuje się na włosach

sprawia że włosy są mięciutkie błyszczące wygładzone nie ma problemu z ich rozczesaniem
może je delikatnie przetłuścić i obciążyć jeśli użyjemy jej za dużo bądź niedokładnie spłuczemy

skład ma niezbyt fajny sporo silikonów ale za efekt jaki daje i tak ją lubię i używać będę póki nie znajdę nic lepszego :)

ilość którą widzicie na zdjęciu poniżej wystarczyła mi jeszcze na 2 użycia


Używacie masek ?
Jeśli tak to jakich ? :)

Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Nie jestem pewna ale chyba ją widziałam w Hebe,muszę zerknąć na nią:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój KWC, mimo potwornego składu :) Moje włosy ją kochają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam żółtej L'Oreal Professional na przemian z tradycyjnym WAXem. Obie się dobrze spisują. Zapraszam do mnie:)

      Usuń
  3. używam masek, inaczej moje włosy były by jak prawdziwe siano...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja póki co używam własnej roboty maski majonezowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aa, miałam niedługo o niej pisać :D też ją odkryłam dzięki koleżance :D najpierw jak ją chwaliła to nie byłam przekonana właśnie przez skład, ale jestem zachwycona! włosy po jej użyciu są cudowne i pięknie pachną! :D (chociaż moja kumpela uważa, że maska śmierdzi jak stare lekarstwo;P) właśnie kończę 1 opakowanie i zamierzam kupić następne. :D

    OdpowiedzUsuń