środa, 1 lutego 2012

Pierwsze wrażenia : Balsam Nivea

Hej hej :)

tak jak wczoraj zapowiadałam dziś mała recenzja balsamu Nivea - Regenerujący balsam do ciała SOS
nie będzie to pełna recenzja bo miałam tylko próbkę ale balsam bardzo mi przypadł do gustu i postanowiłam napisać na jego temat kilka słów :)

balsam ma bardzo ładny zapach  :)
tą próbeczką kremowałam sobie dłonie przez cały dzień  ma ona 4ml i wystarczyła mi na 3 użycia :) nie trzeba go wiele
świetnie nawilża :) skóra staje się miękka i taka jakby satynowa
konsystencję ma wodnistą przez co szybko się wchłania i zostawia przyjemną warstwę na skórze
nie jest to jednak tłusty film..
poważnie się zastanawiam nad zakupem wersji pełnowymiarowej jednak ogrom maseł w szafce czekających na zużycie chwilowo mnie przed tym zakupem powstrzymuje

Miałyście okazję go używać ?

Dobrej Nocy !

Ps. Jutro prawdopodobnie projekt denko - chyba że nie wyrobię się ze zdjęciami :)

12 komentarzy:

  1. to najlepszy balsam Nivea
    mój hit tego miesiąca denko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest na prawdę świetny! Jak dla mnie - najlepszy balsam :)
    Kupiłam go też w ciekawej promocji, za 10 zł. Wzięłam od razu dwa i dostałam ogromny, uniwersalny krem Nivea za 1zł w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę ładny lakier :D
    samego balsamu nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włsśnie przed chwilą widziałam jego reklamę i zastanawiałam się czy dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z Nivei mleczko do ciała pure&natural do skóry suchej i sprawdza sie świetnie! Nawet poradził sobie w moimi strrrrasznie suchymi łokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nivea nie dla mnie wiekszosc produktów mnie uczula.

    A słonko powiedz mi czy jak czegos nie bedziemy mogly dostac to kupujemy cos same czy uzgadniamy co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślę żeby zrobić tak ze kupujemy same ale zamieszczamy liscik czego sie nie udalo i co jest wzamian xD

      Usuń
  7. Jaki masz kolor lakieru na pazurkach ?
    A krem wydaje się być OK !

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa :) nie wiedziałam. ale kolor ma śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mimo to świetny byłby taki lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten balsam jest moim nr.1 na zimę!!!!!

    OdpowiedzUsuń