czwartek, 16 lutego 2012

Rozdanie kremu BB :)

Hej hej :)

dziś rozdanie tak tak w końcu :)
zapowiadałam je już w tamtym tyg. jednak nie miałam za wiele czasu aby je zorganizować :)

co do wygrania ?

taki oto zestawik :)
co trzeba zrobić żeby wziąć udział ?

  • być publicznym obserwatorem bloga
  • mieć mojego bloga w blogrollu u siebie na blogu
  • i napisać o swoim ulubionym podkładzie bądź kremie tonującym :) dlaczego jest tak przez was lubiany :) 

co powinno znajdować się w komentarzu ?

  • nick pod jakim obserwujesz bloga
  • adres twojego bloga
  • twój e-mail 
  • i oczywiście opis ulubionego kremu tonującego lub podkładu :)
Rozdanie trwa od dziś czyli 16.02.2012 do dnia  28.02.2012 do godz. 20
a wyniki podam 1.03.2012 :)

Zapraszam do udziału :)

24 komentarze:

  1. obserwuje jako olumka
    mail:bolubiecie@onet.pl
    Mam Cię w blogrollu.
    Moim ulubionym podkładem jest podkład Catrice jest to fenomenalny podkład, stapia się ze skóra i do tego kryje moje niedoskonałosci.

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako Magdawe
    mail: magdawe02@wp.pl
    Mam Cię w blogrollu.
    Mam dwa ulubione podkłady. Na co dzień jest to lekki Rimmel Match Perfection - ładnie wygładza cerę, ujednolica i nadaje jakby taki delikatny blask. A na większe okazje to ulubieńcem jest kryjący Revlon Colorstay. Jak dla mnie photoshop w płynie, ktory potrafi utrzymać się kilkanaście godzin na buzi. Dotąd nie używałam BB Cremów, ani kremów tonujących więc chętnie wypróbowałabym ten z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję jako Kolorowy Pieprz
    mój mail: kolorowypieprz@gazeta.pl
    Mam Cie na blogroll
    Mój ulubiony podkład? Każdy, który nie odznacza sie na twarzy, jest dopasowany kolorem. Ale przede wszystkim- nie wysusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obs jako katarzyynka
      www.iloveit-cathy.blogspot.com
      mam cie w blogrollu
      moim ulubionym podkladem jest revlon color stay za swoja trwałość i krycie. NIEZASTĄPIONY na codzień i większe okazje

      Usuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Pink Caster Sugar
    Mój blog: http://pinkcastersugar.blogspot.com/
    Jesteś w blogrollu
    Mail: pinkcastersugar@gmail.com
    Mój ulubiony podkład: Nie mam takiego - ciągle szukam ideału. Ostatnio kupiłam L'Oreal Lumi Magique i to może on okaże się tym jedynym, wymarzonym... Wszystko przed nami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako kubekczekolady
    mail phideaux18@gmail.com
    blog http://naratunekwlosom.blogspot.com/
    jestes w blogrollu
    Mój ulubiony podkład jest z AA, jedwabista gładkość, odcień kość słoniowa :) Ładnie matuje i jest niedrogi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    obserwuję jako Kinga
    karen15@onet.pl
    mój blog: szalone-zycie-kingi.blogspot.com

    moim ulubionym kremem tonującym jest Ziaja nuno antytrądzikowy krem tonujący.
    Dla mnie super, jest lekkie, nie zapycha, wyrównuje koloryt skóry

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako Izabela
    mail: bellitkaa@gmail.com
    jesteś w blogrollu na www.bellitkaa.blogspot.com

    Mój ulubiony podkład to Estee Lauder Double Wear. Jest niezniszczalny, pięknie wygląda na mojej buzi, nie odznacza się, nie ściera, nie powoduje świecenia. Trochę drogi, ale wydajny :) Najlepiej się właśnie w nim czuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje jako Agnieszja
    mail ag.doliny@gmail.com
    blog http://haserrea.blogspot.com

    moim ulubionym podkładem był La Roche Posay Toleriane, doskonale krył i radził sobie z moją cerą ktora bywa strasznie kapryśna, ale ze względu na cenę nie czesto moge sobie pozwolic na takie wojaże bedąc jeszcze nastolatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nick:pugsilove
    http://pugsilove.blogspot.com/
    charlottkaa@gmail.com
    ulubiony krem to Garnier Czysta Skóra, gdyż pięknie pachnie ogórkami i idealnie nadaje się zarówno pod makijaz jak i na noc :) nawilża i tonizuje, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje jako Bogginka
    mail asterakiautograf.pl@gmail.com
    ulubiony podklad nie mam ,ciagle szukam idealu...

    OdpowiedzUsuń
  11. s1klaa
    http://cherry-treee.blogspot.com/
    linkin_111@wp.pl

    Każdy mój ulubieniec po jakimś czasie zmienia się w twór który zaczynam szczerze nienawidzić bo robią przykry efekt na mojej twarzy, Ostatnio zaprzyjaźniam się z Dermacolem (tym z tubce) i mieszam z innymi podkładami co jak na razie wychodzi bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuję jako Kamyczek
    mail: histttoria@gmail.com
    http://kamykowyswiat.blogspot.com/

    Ulubiony podkład to zdecydowanie Revlon CS - cenię go za idealne długotrwałe krycie, odpowiedni dla mnie odcień-co zawsze było dla mnie wyzwaniem, trwałość-całonocnej imprezy oraz ekstra wydajność.

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuję jako : nieszka
    http://nieszkax3.blogspot.com/
    aga006@poczta.onet.pl
    Ulubiony jak na razie krem tonujący, to ten z Synergent z Rossmanna ,dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu ,jest lekkiej kremowej konsystencji ,nawilża i pielęgnuje .Jest z pantenolem ;)ale jestem otwarta na nowe propozycje i nadal poszukuje czegoś lepszego , ba ideału szukam ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nick : darusiarybka
    adres bloga : darusiarybka.blogspot.com
    mail : darusia_15@wp.pl

    Moim ulubionym podkładem na chwilę obecną jest niedawno odkryty Rimmel Match Perfection w żelu, spełnia wszystkie moje oczekiwania, a przede wszystkim, jak się stapia z moją skórą, to dla mnie priorytet!
    A co do kremu tonującego to nie będę pierwsza i powiem, że krem tonujący z ziaji, jest lekki, na cieplejsze dni idealny, pomagam mu mu tylko odrobioną korektora i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  15. nick: One_LoVe
    adres bloga : http://my-love-cosmetics.blogspot.com
    e-mail: 34onelove@gmail.com,


    Ulubiony podkład? Minerały firmy Lumiere. :-) Od daaawna używam minerałów, wg mnie są bezkonkurencyjne. Czemu? Długo by wypisywać, ale głównie za:

    *skład (zdrowy dla skóry, krótki, przyjazny cerze)
    *krycie (można je stopniować, na prawdę można zakryć bardzo dużo!)
    mnóstwo kolorów (każdy znajdzie coś dla siebie, kolor świetnie współgra z cerą - dopasowuje się)
    *kilka formuł do wybrania (każdy typ cery znajdzie coś dla siebie)
    *wydajność (proszki są mega wydajne)
    *cena (w stosunku do wydajności - jak najbardziej na plus)
    *nie zapycha (to dla mnie wielki plus!)

    Polecam, minerały to moje wielkie odkrycie, używam ich nieprzerwanie już od kilku lat. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. nick: Paulina
    blog: http://mybigshopping.blogspot.com/
    e-mail: tygrysek182@op.pl
    mój ulubiony podkład to Avon extra lasting. Na początku nie przypadł mi do gustu, ale z czasem coraz bardziej go lubiłam. Wielkim plusem jest to,że długo utrzymuje się na twarzy, nie wymaga poprawek, nie rozmazuje się. Poza tym kolor bardzo mi odpowiadał. Do tego fajne, szklane opakowanie i w dodatku z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nick: chodzpomalujmojswiat
    blog: www.szufladazkosmetykami.blogspot.com
    e mail: martiinka@gmail.com
    jestes oczywiście w blogrollu

    Ja cały czas poszukuję swojego ulubionego podkładu, jeszcze do niedawna był to Kobo, a teraz od kilku dni używam Catrice. Idealny podkład musi idealnie stopic się z cerą i mieć idealny odcień! A o to ostatnie szczególnie trudno :)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako yesiwantyouback
    yesiwantyouback6@wp.pl
    blogroll: www.yesiwantyouback.blogspot.com

    Ulubiony podkład to Kobo matujący - dobre krycie, fajna pojemność aż 40ml i dobra cena nieco ponad 20zł :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuje jako alltheluxury
    mail:alltheluxxury@gmail.com
    Mam Cię w blogrollu.
    Póki co moim faworytem jest La Prairie Skin Caviar Concealer Foundation - opakowanie zawiera w sobie podkład i korektor - dlatego to dla mnie hit bo obie najważniejsze rzeczy mam zawsze pod ręką. Korektor dedykowany jest pod oczy i na przebarwienia, i chodź egzystuje pod tą samą nazwą co podkład to ma nieco inne zabarwienie - wpada w róż, dlatego do kamuflażu niedoskonałosci sie nie nadaje. Pod oczy natomiast - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję Beautiful Angel
    Mail angelika.schlier@vp.pl
    Mam Cie w blogrollu http://we-are-beauty.blogspot.com
    Jak narazie jest to podkład w musie Belli, polecam tańszy, a ma same zalety:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako farbstift
    mail: madziaknetki@gmail.com
    Oczywiście jesteś w blogrollu :)

    Póki co nadal nie mam ulubionego podkładu, w każdym już bliskim ideału, coś mi nie pasuje. Moja skóra jest bardzo wymagająca, także i podkładom stawiam wysoko poprzeczkę. Przede wszystkim podkład nie może przesuszać mojej i tak już suchej skóry, musi nadawać się do alergicznej cery, a do tego wszystkiego powinien mieć w miarę dobre a najlepiej mocne krycie... No, ale to nie wszystko:) Dodatkowo musi mieć odcień porcelanowy a niestety większość podkładów najbliższych mojemu ideałowi ma kolorki z domieszką żółtego pigmentu, co daje u mnie efekt pomarańczowej buzi. Na większe wyjścia pokrywam całą twarz kamuflażem Kryolanu, ale na co dzień ten produkt zbyt obciąża moją skórę i stosuję wtedy puder w kremie z Marizy lub do pracy podkład równoważący Inglota lub w sztyfcie z Flormaru. Z wyższej półki polecam Makeup Forever oraz Clinique.

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuję jako: KamiluŚkaa
    mail: kama2105@interia.pl
    mam cię w blogroll'u.. (myślę że zaliczysz, gdyż mój blog jest początkujący)

    Do tej pory nie znalazłam swojego ideału.. na razie używam zamienników, ale kiedy znajdę już ten jedyny nie będą mi już potrzebne :). Nic dziwnego że nie mogę znaleźć ideału po prostu jestem wybredna.. ale myślę, że jakiś ulubieniec w końcu się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze, nie wiem czemu się wcześńiej nie zgłosiłam! :D ale już to nadrabiam :)
    obserwuje jako nowicjuszka
    email: kraczeer@wp.pl
    blog: http://kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/
    A mój ulubiony podkład to Sensique matt finish. Lubię go za to, że nie tworzy efektu maski, nie robi na twarzy plam i nie kryje aż tak bardzo, że wyglądamy jak porcelanowe laleczki :) do tego jest mega wydajny i oczywiście tani

    OdpowiedzUsuń