poniedziałek, 20 lutego 2012

studniówkowo :)

hej hej :)

tak jak pisałam w poprzednich postach kilka zdjęć odnośnie studniówki :)

paznokcie zrobiła mi koleżanka :)
żel oczywiście :) pięknie się mienią ;)

fryzurka :) miałam niebieski brokat na końcówkach grzywki i z tyłu na kosmykach które były wypuszczone do tego jakiś tam przeplataniec :)

makijaż zrobiłam sobie sama niestety nie mam zdjęć idealnie go ukazujących
śpieszyłam się już i robiłam zdjęcia w pośpiechu.. w rzeczywistości był o wiele ciemniejszy i bardziej błyszczący / mieniący się ;)


sukienkę szyłam u krawcowej :) projekt był wspólny ( troszkę ode mnie troszkę doradziła mi krawcowa )
biżuterię już wam pokazałam w którymś poście o zakupach :)
i tu 2 ze studniówki musicie wybaczyć tak poucinane zdjęcia ale nie wiem czy koleżanki wyraziłyby zgodę aby te zdjęcia tu zamieścić :)

i to tyle odnośnie studniówki :)
czekam na film i resztę zdjęć ;)

Miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. jesteś bardzo ładną dziewczyną. Wzór na paznokciach super - muszę sama pokombinować z czymś takim na moich (naturalnych).

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo ładny ;)
    Taki w sam raz - ani zbyt prowokujący, ani przesadnie skromy ;) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie bardzo fajne:) sukienka też bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczna sukienka, bardzo lubię taki electric blue:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dobrze, że już nie zrobiłaś makijażu na niebiesko, taki jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądałaś! Bardzo spodobała mi się sukienka;) Ma przepiękny kolor:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie! Miałas kolor sukienki, za którym ostatnio szaleję :)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka ma ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. całość prezentuje się bardzo ładnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pazurki, włoski, makijaż, sukienka, cała jesteś śliczna - i taka radosna :) wszystko na 5 :*:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pazurki :)
    A w tym kolorze sukienki było ci cudownie :)

    OdpowiedzUsuń