niedziela, 26 lutego 2012

zakupy

hej :)

ale dziś jest piękna pogoda.. ciepło i świeci słoneczko :)
czuć wiosnę :) chyba wybiorę się na jakiś spacer ze skarbem :)

ostatnio poczyniłam małe zakupy :)
w planach mam jeszcze nowy puder i czekam na paczkę z zegarkiem :)

w Avonie kupiłam Pur Blance

i zamówiłam też w sklepie internetowym małe co nieco do paznokci :) żel (któremu zapomniałam zrobić zdjęcie) pilniczki i brokat który pokażę niebawem na pazurkach :)

Co wy ostatnio kupiłyście ?
Też macie tak śliczną pogodę ?

Miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. Pogoda faktycznie dopisuje, mam tylko nadzieje że jutro też tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wieje silny wiatr, ale nie mogę narzekać, bo pojawiło się też słoneczko :)

    Fajne zakupy :) Moje ostatnie nabytki pokazałam dziś na blogu - jeśli masz ochotę zerknąć - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pogoda sama w sobie jest świetna ale niestety tylko w domku ;) Bo za oknem niby słońce ale straszny wiatr dlatego jest zimno !

    Ładny kolor ma ten brokat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam Pur Blance, ale jakoś znudził mi się ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobał mi się kiedyś zapach Pur Blanka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś jak byłam młodsza cały czas Pur Blance używałam lubię ten zapach:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany, nie cierpię Pur Blanki:/ mam złe skojarzenia z nią.. bleh

    OdpowiedzUsuń