sobota, 4 lutego 2012

Zużycia w styczniu

Hej ;)

Dziś projekt denko :)
dzięki temu że miałam ferie zużyłam dość sporo produktów a i kolejne mam już na wykończeniu ;)
ten post miałam dodać już wczoraj ale niestety internet nie działa mi już 2 dzień i postanowiłam dodać go w końcu przez telefon ;)
Gdybyście miały jakieś pytania odnośnie jakiegoś produktu piszcie w komentarzach chętnie wam odpowiem ;)

do twarzy :


 do włosów :


do ciała :

kolorówka :

i jeden wyrzutek którego nie cierpię i nie jestem w stanie wykończyć
ma okropny smak
zapach całkiem znośny
ale nie robi nic i nie lubię jego koloru oraz efektu jaki daje na moich ustach
zużyłam 3/4 i nie dam rady do końca

I to już wszystko :)
Miłego dnia życzę :) 

15 komentarzy:

  1. Mnie ciekawi Look'n Cream.A swoją drogą sporo tego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kasia-makijaz.blogspot.com/2011/12/maska-czosnkowa-do-wosow.html

      tutaj jest recenzja :)

      Usuń
  2. Wiele kosmetyków mam także ja. Np. puder Synergen, ziajkę do ust, czy jedwab do włosów CHI, który wielbię nade wszystko. Ziajkę tez tak średnio lubię. Puder Synergen ostatnio z racji małych kłopotóW z cerą stosuję często, jeśli nie codziennie. Ale nigdzie nie mogę dostać kokosowego oleju:( I tak Ci zazdroszczę, że go miałaś:-)) Buziaczki, bardzo fajny post.

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę, sporo zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej , jak się cieszę!! Dziękuję Ci bardzo za zainteresowanie i pomoc. Świetnie na 100% skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  5. A z tego typu balsamów moja koleżanka miała kokosowy i gdybyś zobaczyła jaki efekt daje na ustach to byś jednoznacznie porównała do czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo...sporo tego :) Chyba muszę kupić ten puder Synergen, bo spotykam go na wielu blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używałam tylko Vatiki z Twoich ukończeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. włoski mam farbowane suche troche i zniszczone

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zużyć, a jak oceniasz Physiogel?

    OdpowiedzUsuń
  10. wlasnie jestem w trakcie uzywania effaclaru.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zużyć, troche Ci się nazbierało ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo zużyć :) jak sprawowała się ta czekoladowa maseczka z H&M ?

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś to masło kakaowe :)
    zapraszam : http://poprostunika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń