czwartek, 29 marca 2012

Barry M - 304

hej :)

dziś zrobiłam sobie wolne od szkoły :) mama ma urlop i siedzimy razem w domku :)
posprzątałam dzisiaj w pokoju .. zrobiłam małe zakupy na stronie zrób sobie krem
i czekam teraz na fryzjerkę która ma być po 14 :) muszę odrościk zrobić ;D

tak jak ostatnio pisałam pokażę wam dokładniej lakier z Barry M o nr 304 (NP304) :)
lakier dostałam już prawie rok temu w wymiance albo w wygranej ( nie pamiętam )
kolor ma genialny - piękna mięta
na paznokciach trzyma się spokojnie 3-4 dni z dobrym topem nawet dłużej
konsystencję ma lejącą - bardzo rzadką
przy pierwszej warstwie robi prześwity ale druga pięknie to zakrywa

kupić możecie go TUTAJ za cenę 13,65 zł (chwilowo ten kolor jest niedostępny) są w tym sklepie też inne kosmetyki z Barry M




Macie jakieś lakiery z Barry M ?
Lubicie miętę na paznokciach ? :)

Miłego dnia :)

16 komentarzy: