środa, 28 marca 2012

Barry M + Dior ;D

hej hej :)

dziś post o paznokciach :) i znów letni kolor :)
(tu paznokcie jeszcze długie.. obecnie znów są króciutkie bo mają mały kryzys)

tym razem piękny odcień mięty z Barry M (jego nr to 304) - kolor na zdjęciu całkowicie przekłamany.. pokażę ten lakier w osobnym poście :)
+ naklejka ze sklepu KKCenterHK - dior ;)

te naklejki są genialne i bardzo proste w użyciu pisałam już o nich kilka razy na blogu
TU napisałam jak ich używać
a  tu znajdziecie inne wzory naklejek, które już było mi dane przetestować
KLIK KLIK KLIK




Miłego dnia :)

14 komentarzy:

  1. bardzo ładnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! przy okazji zapraszam na konkurs Orly Cool Romance :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczarowałaś mnie paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naklejka naprawde nieźle się prezentuje, w ogóle nie widać że to naklejane

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek tego lakieru i projekt tych paznokci, ale ja bym dodała jeszcze diamencik, tak żeby było `diorowato`. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej! Jakie cudowne paznokcie! I ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to kicz niesamowity. Same naklejki jak najbardziej w porządku, ale napis Dior na paznokciu to już przegięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co kto lubi :)
      jednemu się podoba drugiemu nie

      Usuń
  8. Łooo jakie piekne paznokietki!!! Śliczny kolor!!! uwielbiam taki :D

    Obserwuje bloga ;)

    Zapraszam do siebie :D

    http://kmchphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń