poniedziałek, 5 marca 2012

Make Up Factory - top coat

hej piękne :)

dziś mam dla was recenzję bardzo fajnego top coat-u ;)
dostałam go do przetestowania od portalu Uroda i Zdrowie
dziękuję ;)

a was od razu pragnę zapewnić że nie ma to żadnego wpływu na moją recenzję :)



Top coat ten jest bardzo fajny i już podbił moje serce :)
ma 9ml  ( ceny nie znam ) a jego nr to 105 :)
szybko się rozprowadza ze względu na swoją konsystencję ( jest dość rzadki ) i bardzo szybko zasycha :) mimo drobinek nie jest jakiś chropowaty jak to w przypadku brokatów bywa a wręcz bardzo gładziutki aż chce się tych paznokci dotykać ;) pędzelek ma średni- zwykły nic szczególnego.. ale w miarę dobrze mi się nim malowało przy skórkach :) top trzyma się na moich paznokciach ok. 4-5 dni co uważam za bardzo dobry wynik :) do tego daje bardzo fajny subtelny ale też i elegancki efekt :) zobaczcie same :)



Miłego dnia :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawie to wygląda, tak estetycznie.
    Ja maluję podobnie, tylko lakier z brokatem mam po prostu taki najzwyklejszy, który niestety szybko odpryskuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda całkiem przyzwoicie, jestem ciekawa jak zachowa się z jakimś kolorkiem pod spodem. :)

    Pozdrawiam!
    www.feszyn-wiktim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękny, ale pewnie trochę kosztował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ! Jest piękny :))
    Pięknie się mieni w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda i daje ciekawy efekt ;)

    OdpowiedzUsuń