środa, 28 marca 2012

Maybelline - One by One satin black

hej piękne ;)

dziś przygotowałam dla was recenzję tuszu Maybelline ;)
a dokładniej One by One - satin black

o paczuszce pisałam tutaj

to że uwielbiam mascary Maybelline to już nie nowość..
pisałam o tym nie raz i jak dotąd nie trafiłam wśród nich na bubla
są genialne i mają przyzwoitą cenę :)

ta też jest fantastyczna :) i już wiecie że będą ją zachwalać w recenzji
i nie dlatego że ją dostałam tylko dlatego że świetnie się spisuje

przetestowałam ich już wiele i każdą sobie bardzo cenię do niektórych wracałam kilka razy np. do lash stiletto, do klasycznego colossal-a i do define-a-lash (do różowej i zielonej wersji ) :)

3 recenzje maskar są też na moim blogu :
zaczynamy :)

opakowanie 
typowe dla większości maskar Maybelline ;) ma śliczny neonowy różowy kolor ;)
szczoteczka
bardzo fajna , duża  i ma silikonowe włoski ( jest ich ok 300 )
dobrze rozdziela i pogrubia rzęsy przy czym podkręca je i lekko wydłuża :)
nabiera tyle tuszu ile potrzeba

o maskarze
nie kruszy się , zapach ma ok , efekt możemy stopniować dodając kolejne warstwy
gdy damy jedną jest lekki delikatny na dzień gdy damy 2 lub 3 już bardziej na wieczór :)
nie podrażnia mi oczu , zmywa się łatwo

efekt na oku możecie zobaczyć niżej

dziękuję za przesłanie mi tej maskary do przetestowania
jest rewelacyjna :)

Miłego dnia :)

18 komentarzy:

  1. Efekt bardzo fajny :) Ja mam zwykłą One by One i też sprawuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te maskare i o ile nie polubilam sie z klasyczna One by one to Satin Black jest zupelnie inna:) Niedawno tez robilam recenzje. Na pewno kupie ja niebawem bo stala sie alternatywa dla MF FLE.

    OdpowiedzUsuń
  3. też ja mam, jest super, lepsza od one by one klasycznej

    OdpowiedzUsuń
  4. O ! super efekt ! :) Ja jeszcze nie znalazłam swojej idealnej mascary do rzęs zawsze mi coś nie pasuje a ta widać , że jest OK :)
    Pokaż efekt z dala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się i szczoteczka i efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam klasycznego one by one :D tej wersji jeszcze nie miałam okazji próbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną ma szczotę:D I ładny efekt daje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczoteczka mnie przeraża :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zwykłą One by One i jestem też zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej zależy mi na paletka Sleek Au Naturel, ewentualnie Oh So Special, a reszta to już pisałam w wątku czego szukam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to nic mi innego nie przychodzi do głowy;/

      Usuń
  11. Ja własnie rozpoczęłam używaniepierwszej wersji tego tuszu

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog -> obserwuję i zapraszam do mnie :) tusz rewelacja :) Sama go posiadam

    OdpowiedzUsuń