poniedziałek, 19 marca 2012

Paczka od Maybelline

Hej hej ;)

W weekend przyszła do mnie paczka od Maybelline ;)
dostałam ich najnowszą maskarę do testowania :)
już jej używam i wyrabiam sobie o niej zdanie :)
póki co moje wrażenia są jak najbardziej pozytywne ;)

a w tym tyg.  pojawi się recenzja maskary One by One satin black od Maybelline która też niedawno pojawiła się na rynku :)

przejdźmy do zdjęć :)
otwieram karton i widzę torebkę :)
 w środku jest srebrny papier który od razu wyrzuciłam po chwili wyciągam płytę
a później pudełeczko

pomału rozsuwam
i widzę maskarę :)
zdjęcia z informacjami znajdującymi się na pudełku :)
to już na tyle :)

dobrej nocki życzę ;)

14 komentarzy:

  1. no to ciekawe jak się sprawdzi ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Jak to wszystko ładnie wygląda. Postarali się ;) Czekam na jakieś wrażenia z użytkowania maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozazdrościć współpracy :)zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem tej maskary :) lubię te z maybelline.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe jak się spisze :D ja na razie wykańczam mojego Astora Big&Beautiful False Lash Effect, z którego jestem meeega zadowolona i sięgnę po kolejną maskarę z rodziny Big&Beautiful - Boom, mam nadzieję, że nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oni to naprawde szaleją z tymi tuszami :D Mogliby teraz tak nowe szmineczki wypuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na zaprezentowanie mieli, pudełko ciekawe :) Mam nadzieję, że tusz także :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzje ja tuszowe stworzonko xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jej, czekam na "real" zdjęcia czy w ogóle warto.
    Może wiesz kiedy pojawi się w drogeriach?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń