wtorek, 27 marca 2012

Pedicure

Hej :)

dziś ma dla was szybciutki i mam nadzieję przyjemny post o pedicurze ;)
uwielbiam go robić ;) średnio moczę sobie nóżki raz w tyg.
teraz gdy lato zbliża się wielkimi krokami warto zadbać o nasze nóżki i pazurki u nóg w końcu już niedługo będziemy chodzić w sandałach :)

co robię po kolei :)

wsypuję sól do miski
wlewam ciepłą wodę
moczę w niej nóżki tak ok. 20-30 min
później pumeks i tareczka idą w ruch
na koniec wsmarowuję jakiś kremik

raz na 2 tyg. przed moczeniem nóżek zmywam stary lakier .. po wymoczeniu nóżek skracam pazurki .. maluję na nowo ale dopiero gdy kremik się całkowicie wchłonie ( oczywiście trzeba wtedy dobrze odtłuścić płytkę paznokcia )

Jak Wy wykonujecie swój pedicure?
Lubicie go robić ? Czy jest on dla Was udręką ?

Dobrej Nocy :)

8 komentarzy:

  1. Raczej wykonuję go w standardowej kąpieli. Na specjalne moczenie nóg trudno by mi było znaleźć czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też raczej standardowo, bo nie mam chęci na zabawe, ale w domu mam specjalną maszynę do masażu i moczenia nóg i zdarza mi się sięgać po nią :)
    Ja z reguły najpierw używam pumeksu, potem peelingu i na koniec kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peelingu na nóżki używam co 2 dzień jak się myję ;)
      mam jeszcze kilka takich miejsc do których koniecznością jest tarka bo pumeks nie daje rady tego ładnie zetrzeć :P
      ja z reguły wieczorem mocze nóżki jak siedzę przed komputerem wtedy mam na to czas:D

      Usuń
  3. muszę sobie kupić jakąś miskę kupić ;) w domku nie ma problemu jest wanna, a w akademiku takiego luksusu nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam wannę w domku ale o wiele wygodniej mi nalać troszkę wody do miski i moczyć nogi np. przed komputerem albo telewizorem :)

      Usuń
  4. Ta tarka przyprawia mnie nieco o ciarki :) Używam podobnej do skórki z cytryny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się czego obawiać :) nóg mi jeszcze nigdy nie pokaleczyła :) za to świetnie usuwa martwy/zrogowaciały naskórek :)

      Usuń
  5. Ja raczej w kąpieli dbam o stopy, używam pumeksu, tarki, peelingu, a na koniec kremu :)

    OdpowiedzUsuń